Skal dere i dag da jenter??

I dag slapper jeg av, gutta har dratt på en skitur i finværet.

Vasker klær i dag da...

Til middag blir det bare rester i dag...

I dag skal vi hjem etter å ha tilbringt helga hos mine foreldre. Må vel innom svigers en tur før vi drar hjem også, men ellers blir det vel stort sett bare å slappe av tenker jeg. Lade opp til ei ny uke ;)

I dag har vi vært ute på isen. Sønnen vår er helt vill etter å gå på skøyter (selv om han ikke kan det helt enda). Nå sover både han og pappa'n. Etterpå blir det rolig her hjemme tenker jeg :)

From my iPhone BV Forum app

skal på jobb iettermiddag.... så har i grunnen bare slappet av... men nå er d avsted på jobb..

I dag har vi vasket og ryddet litt her. Nå blir det nok snart en tur ut i finværet :)

har hatt en rolig morgen her men vært ute med minsten en tur så han fikk løpt i fra seg litt hehe :)

Har baket litt, venter nå på at pikekyssene skal bli ferdig ! ❤ Gleder meg! :) så straks blir det ut på tur med middagen på termos (pølser & brød) og nyte det flotte været :) :)
Barna har stor kost seg ute med nabo barna mens mor har baket :) hærlig! ;)

Vi har vært ute idet flotte været hele familien med et vennepar og grillet pølser på bål og fisket:) kjempe deilig. Så gikk vi inn å badet og hadde vafler:) Nå er det snart til for middag! Flott søndag:)

vært ute x2, og kost oss i sola, og spist god mat inne :) bare rolig familiesøndag med bare oss 3 :)

koooooser meg med min niese på 3mder i dag. ;)

Tok oss en liten kjøretur i dag. Mini er forkjølet så ville ikke være så lenge ute, men godt å komme seg litt utenfor husets fire vegger iallefall:-)

Ellers har det vært en daff dag. Jeg synes søndager er kjedelige :-/

kaldt sa du!! idag te morningen hadde me -20 :/ Men når solå titte fram e d ganske så godt! Me har bare kost oss ute i hagen idag, med naboungane og litt snøscooterkjøring.. te mellommåltid steikte me vafler i paviliongen ;)
sånne dagar vil me ha mer av :D

Ja det er nydelig nå, men fortsatt ganske kaldt her hvis man ikke sitter midt i solsteken:)

Var litt tidlig ute med den. Idag var det sånn at man satt inne og fikk dårlig samvittighet for at man ikke var ute. Og etter en liten stund ute så holdt man jammen meg på å fryse ihjel. Det er så absolutt vinter ute :-)

Back
Topp