Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke hva som er vanlig - første barnet her.[emoji16] Jeg sjekket opp med kirketorget i Oslo hvilke helger i juni der er dåp der vi ønsker å ha det. Det var 3, 10 og 17.juni. De tok maks 10 dåpsbarn og ingen var "påmeldt" til juni enda så melder henne ikke inn før hun er født. Men lokalet vi ønsker å bruke brukes mye til brylluper o.l og juni er jo høysesong for det, så har reservert lokalet og valgt meny.Ser at det er flere som har satt dato for dåp? Har dere pratet med kirken og evt. booket lokale? Trodde ikke at det var vanlig å gjøre før ungen var født.
Her i byen er det ikke mange gudstjenester i kirken vi sogner til, i tillegg til at dåpskjolen som skal brukes kun passer til en unge på maks 2 mnd da den er litt liten. Derfor har vi satt datoen til 24. JuniSer at det er flere som har satt dato for dåp? Har dere pratet med kirken og evt. booket lokale? Trodde ikke at det var vanlig å gjøre før ungen var født.
Ser at det er flere som har satt dato for dåp? Har dere pratet med kirken og evt. booket lokale? Trodde ikke at det var vanlig å gjøre før ungen var født.
Sniker fra mai..Vi ønsker dåp før sommeren og har et ganske snevert vindu for når det passer best i forhold til at folk skal på sommerferie osv. I tillegg er det jo konfirmasjonssesong og bryllupssesong, så lokalet vi ønsket var allerede begynt å bli mye opptatt. Har derfor booket «gudstjeneste» og lokale [emoji4]
Sniker fra mai..
Har du fått booket kirke?
Så bra! Da skal jeg tørre å ta en tlf til kirkekontoret jeg også. Så mange rundt meg som nærnest ler av meg som vil booke før baby er født. Med hele familien på andre siden av landet er det bare fordel med litt planlegging [emoji7][emoji111]Jess [emoji4]