Skal dere ha vinterferie?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Nei, her er det jobb og bhg frem til påske... Hadde vært deilig med litt ferie altså:-)

Mannen får nok ikke fri.
Je studerer og kan ta meg fri for å være hjemme med skolegutten. Men om jeg får tilbud om å jobbe gjør jeg kanskje det.

Sambo og jeg må jobbe.. Men mormor tar med trollungen til København, så han får nok kost seg rikelig :)

Nei, jeg og mannen skal jobbe:)
Tipper barna skal til besteforeldrene denne uken..

Jeg har permisjon enda og litt usikkert med sambo. Har ikke planlagt noe enda, men tenker eldste tar fri fra bhg hvertfall så får vi se :-)

Vinterferie her ja, gleder meg . Vi skal en tur til København og muligens på hytta

Ingen planer, blir nok mest jobb på meg og litt ymse på Jr.
Noen dager hos pappan som er i pappaperm, noen dager på SFO, og kanskje en dag eller to hos besteforeldre eller bestekompisen. :)

Nei, nettopp begynt i jobb da. Mannen har perm og tar deg sikkert en tur til Norge med frøkna.

Helst en fridag eller to. Vi jobber overtid minst en av oss hver dag fra nyttår til den uken det er vinterferie, da er jeg ferdig. Og lillesøster har bursdag den uka, så jeg må rydde huset som sikker bærer preg av at vi har vært så opptatt, og bake kake.

Ungene får muligens en dag hos mamma, hun liker å låne dem i skoleferien.

Er lærer, så jeg har fri :) tar nettbasert videreutdanning, så jeg må nok bruke ferien til å komme ajour med innleveringer. Mannen har ikke fri, så blir nok bare 1-2 dager fri på snuppa.

Jeg må jobbe, men mannen er lærer og har fri, så da benyttes anledningen til litt kvalitetstid for ha og barna, i det minste :) Mulig svigermor kommer reisende også.

Nei jeg har ingen planer om fri, men hun skal sikkert besøke bestemoren eller farmoren litt.

Blir nok bare lang helg på gutta. De har vært utrolig mye vekke fra bhg nå.. Kanskje vi reiser på hytta. Sambo har ikke ferie..

Vi skal fly til USA og dra på Cruise i vinterferien:happy:

Back
Topp