Skal dere ha vinterferie?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Sambo har ikke ferie. Jeg er uansett hjemme i permisjon da, så det kan hende jeg tar storebror fri litt fra barnehagen og reiser til mamma i noen dager :) Ellers skal vi ikke noe spesielt :)

Gutten min har skolefri og får fri fra SFO. Mulig vi skal på hytta på fjellet en tur, men ikke sikkert. Deilig å bare være hjemme, slappe av og kose oss sammen, han og jeg :).

Nei, tror nok vi må jobbe.

Jeg skal gå hjemme i hele år pga svangerskapspenger og permisjon, og vet ikke helt hvordan det er med samboer enda. Håper på å få tatt en liten ferietur i litt utover vårparten istedet. Har ingen andre barn enn lille i magen, så trenger ikke tenke på skoleferie heldigvis :)

Nei. Har ikke skolebarn så vet ikke når den er engang ;-)

Vinterferie har jeg ikke hatt noe forhold til siden jeg sluttet på skolen. Blir vel nå, når vi har barn hjemme. :) Men i år er det ikke noe issue, vi er hjemme i permisjon.

Lurer på å ta med lillesøster på en liten tur :)

Litt. Eldste har jo fri så han er hjemme alene man-ons mens vi jobber og frøkna er på SFO. Tors-søn er det bare samboer'n som jobber så da skal vi tre kose oss hjemme:) Var på hytta i juleferien, så vi blir hjemme hvertfall:)

Skal avspasere mandag og tirsdag. Så vi får langhelg.
Får besøk av ei venninne med 3 barn :D

Jeg er hjemme uansett om dagene i ulønnet perm og mannen jobber som vanlig. Storebror(bonus) har jo ferie fra skolen, men vi har ingen store planer. Blir noen dager på hytten iallefall:)

Jeg er lærer så har fri ja, men tror vi bare blir hjemme og får gjort litt ting i huset og er sammen osv. Kanskje vi kan besøke pappa og de en tur.

Her er babyen bare noen uker gammel når vinterferien kommer, så vi skal holde oss hjemme og nyte tiden som ny familie :) Til vanlig hadde vi dradd for å stå på slalåm :)

Jeg er hjemmeværende, sambo tar ikke ferie. Så da får jeg finne på noe med begge ungene, vi blir bare hjemme.

Back
Topp