Skal dere ha sovested til babyen i stuen?

McRaven

Mamma
:) ?

Har en vugge til å henge i taket, men tror jeg ser ann behovet Før jeg henger den opp. Sist ble den ikke brukt, men det var å for at ho ikke kunne ligge for seg selv å sove Før ho var 5 mnd og da var ho nesten for stor for den.

Muligens setter vi opp vugga der, vi får se

Vurdere å bare bruke Troll bedside Crib til både soverommet og stuen. Enkel å flytte på om nødvendig :)

Nå har vi bare en leilighet på 45 kvadrat d første halve året til babyen. Men da skal vi ha en sprinkelseng på soverommet. Og en kurv på stativ med hjul, som jeg hadde da jeg var baby, i stua :-) for å venne til lyder osv :-)

Kombinasjonen av hus i flere etasjer, inngang og soverom nede, stue i andre etasje, ungen får ikke eget rom med det første og det at vi har hund, så er det sikkert greit å ha et sted å legge den lille trygt

Vi har en Leandervugge som jeg tenker å ha i stua. Har stativ til den i stua og krok i taket på soverommet. Har også en gammel vugge vi kan bruke så får se hva som blir brukt. Vil i utgangspunktet at bebis skal sove ute i vogna men vet av erfaring at det kan bli fryktelig kaldt i januar/februar. Tenker vi ser det hele litt ann og så vet jeg jo at vi har flere alternativer.

Jeg tenker å ha en justerbar lekegrind i stuen og ha lille krabaten i babynest evt ha en liten kurv i mellomtiden :)

Sove ute ja, men bitteliten sover jo store deler av dagen. Når de blir bittelitt større, sove ute minst den ene lange dubben, og evt den andre

Vi skal ha ei vugge som onkel av min pappa lagde til meg da jeg ble født:) Den skal stå i stua den første tiden :)

Ja skal ha vugge i stuen barnet sover i på dagen, og i seng på natten. Flott at barnet blir vant til lyd, og lærer forskjell på natt å dag:) med mine 2 fungerte det veldig bra, og om det har bidratt til at de alltid har vært enkle å legge på kvelden tror jeg. Når babyen blir litt større vil jeg ha den i vognen på dagen :)

Ja, det har jeg lyst på, i en eller annen variant. Har en gammel kurv, men uten stativ. Kanskje blir det lekegrind med babynest, som nevnt over her:-)

Siden guttungen da ikke har fylt 2 år enda når den lille kommer, så vil jeg ikke ha vugge eller kurv i stua. Så da blir det nok til å sette opp lekegrinden igjen, så lille har et sted å sove i fred fra storebror i stua :)

Nei, vi hadde vugge sist, men den ble aldri brukt. Hun sov enten i senga på rommet sitt eller ute i vogna.

Har vogga ette eldste, men blei ikkje brukt denne gongen. Rekna ikkje med at den blir brukt med spireliten heller, blir i såfall på rommet vårt. I ståvo blir da i legegrind i babynest :)

Back
Topp