Skal dere ha solst i kirken?

vi har lyst til at noen skal synge for oss i kirka,men har ikke funnet noen enda.
vet om ett kor som gjør det for 600. men sangen vi skal ha er ikke noe korsang syns jeg.
det er Amazed med Lonestar

Søskenbarnet mitt skal synge for oss i kirken [:)] Så da blir det gratis[8D]
Hun skal synge en sang, duett med elisabeth andreassen og jan werner.. [:)] Den er så fin [;)]

Har ikke noen til å synge, men skal ha to trompetister til å spille når jeg går inn i kirka og når vi går ut. Er gamle kamerater av meg, så tror ikke det koster noe [:D]

Vanlig å betale ca 1000 for solist hvis de er proffe. Ekstra for akkompagnement.

Jeg hadde fullt kor til å synge brudemarsjen og som musikkinnslag. Jeg visste ingentng om hva de skulle synge under vielsen, men ble ikke skuffet. Vet ikke hva sangen heter, men den var veldig fin.. [:)]  Det var gratis siden jeg synger i koret selv og vi pleier å stille opp  hverandres bryllup, bursdager osv..  

vi ska spørre ene kusinen til sambo om hun kan tenke seg å synge i kirken. hun har en helt fantastisk nydelig stemme så d hadde passet helt perfekt om hun sier ja til d[:)] men vet ikke helt ka hun ska synge enda da... men d finner vi nok ut[;)]

Back
Topp