Skal dere ha flere ultralyder?

Preggi2017

Elsker forumet
Marsboere 2020
Jeg har ihvertfall lyst på 3d ultralyd, så blir nok det om et par måneder.

Tar de ultralyd hos jordmor? De har ikke på legekontoret ihvertfall.

Vi har ikke satt opp noe flere ultralyder. Men vi også ønsker å ta en 3D rundt uke 30.

Samboer har veldig lyst på 3D siden han var på det med sønnen sin. Jeg har aldri hatt 3D så er ikke spesielt opptatt av det, men får se :)

Lyst å ta en til i 3D. Tipper det blir rundt uke 30 :) Bestiller på privat JM-klinikk der de tilbyr UL.

Tror ikke vi skal ha 3D denne gangen. Ble bare mer bekymret enn jeg synes det var moro. Så ut som babyen hadde helt skeiv og stor nese Hehe.
Men jeg får oppfølgning på sykehuset så sånn sett kommer jeg til å få ultralyder på sykehuset. Skal ha første time om 4,5 uke.

nei, har ikke behov for å se på monstre [emoji23] Aldri vært fan av skrekkfilmer [emoji23]

Ja, vi har bestilt 3D til uke 28.
Vi var på det med førstemann og syntes det var koselig.
Tar med ett sett besteforeldre (de betaler, hehe), og 4-åringen, også går en av de ut med 4-åringen når han er lei.

Jeg har ultralyd hver 14.dag. Så tror jeg får sett nok av mageboeren før han kommer [emoji6] hadde egentlig tenkt å bestille 3D, men det får bare være nå.

Skal bli fulgt opp på sykehuset, så skal tilbake om 5 uker

Vi bestemte oss for tidlig ultralyd og betalte denne selv, men har ikke planer om flere.

Men, siden jeg er overvektig og man ofte sliter med symfyse/fundusmålene på en allerede stor mage, så får jeg ultralyd for de målingene hvor det egentlig skulle bli tatt magemål. Da blir det jo bare ul for å sjekke vekst på barnet, men da får vi se den ganske mange flere ganger, så tror ikke det blir noen annen ul på oss,.

I tillegg til de 6 vi har hatt fra før, så spurte jm om vi ønsket en ekstra ifb undervisning ved sykehuset. Det takket vi selvfølgelig ja til ;) Også tenker jeg at skal på 3d i uke 27/28. Kjenner jeg meg selv rett greier jeg ikke holde meg hele veien heller.. Kanskje en vekstkontroll på eget insj rundt uke 35? ;-)

3D ultralyd samt ultralyd hver 4 uke frem til uke 30 og hver 2 uke etter det på sykehuset.

Får ekstra UL på Sykehuset i uke 24 i første omgang, mulig flere etterhvert pga svangerskapsdiabetes. Tenkte også å ta 3D i uke 28. Merker at kommende far har veldig utbytte av ultralydene vi har vært på så langt :)

Har i utgangspunktet bestemt meg for å ikke dra på flere ultralyder, men vi får se om jeg klarer å holde meg. Plutselig får jeg kanskje en trang til å ta en sniktitt på lillegutt, vi får se :)

Vet ikke helt om det blir 3D UL for oss. Mannen vil ha 3D UL, men jenta vår snudde ansiktet sitt bort hele tiden på ordinær UL og da ønsker jeg å vente til fødselen, så vi får se hvor mye han maser om det i tiden fremover :laughing002

Jeg får ekstra UL hos gynekolog i uke 28, ellers hadde vi ikke tatt flere ul etter ordinær.
3D ultralyd er jeg ikke interessert i, synes bare de bildene ser merkelige og forvridde ut :nailbiting:

Back
Topp