Skal dere ha flere barn?

Bébbe

Elsker forumet
Litt tidlig kanskje, men noen som har begynnt å tenke på en evt neste baby? Vi har kjempelyst på minst en til, men ønsker å vente til snuppa er ca to år før vi prøver. Vi får se...det tok si tid sist så kanskje vi prøver litt før. FØrst ble jeg gravid på første forsøk som endte i hasteoperasjon og mye dramatikk etter ti uker pga graviditet utenfor livmoren og store indre blødninger. Så tok det ett år og fire måneder etter det før spirensatt. Føltes lenge for man blir jo så ivtrig! Men jammen var det verdt ventetiden for FOR et resultat! :)

Nei, nå er babyfabrikken stengt her i gården :happy112Blei sterilisert etter KS, og er fornøyd med de 3 små troll jeg har :love7

Vi har ingen planer om flere, nei :) Men har lært at man aldri skal si aldri ;) Første mann (og eneste) var heller ikke planlagt, så han kom som en liten overraskelse på våre eldre dager ;) hihi En veldig gledelig overraskelse! :love017 Beste som noengang har hendt meg!

Jo,her blir det iallefall en til!Har i teorien lyst på tre barn,men i praksis tror jeg det stopper på to ;-)

Litt delte følelser her. Synes det er trist å tenke at dette er den siste babyen min. Samtidig gleder jeg meg til å sove mer om natten.

Men siden det ikke brukes noe prevansjon her i huset er det ikke godt å si hva som vil skje.. ;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Dette er nok vårt siste barn. Sambo synes to er helt perfekt, og det synes igrunn jeg og :) men er litt vemodig og..

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Nei, nå er babyfabrikken stengt her i gården :happy112Blei sterilisert etter KS, og er fornøyd med de 3 små troll jeg har :love7

Deilig å slippe å tenke på prevensjon når dere likevel har bestemt dere for at 3 er nok da! :) Tre barn holder dere nok i aktivitet i noen år :) :) Det er hærlig å være i startfasen når det gjelder å lage familie, men det må også være deilig å vite at familien er komplett! :)

En flott overraskelse dere fikk da Volven! :)

Blir spennende å se om noen av oss på september 2012 blir gavid samtidig senere :) For min del så synest jeg det var kjempekjedelig å være gravid og sykemeldt så det frister ikke helt ennå. Nyter å være frisk og rask og følge med på lillesnuppa :)

Shauri: spennende for dere uten prevensjon da! Jeg hadde gått rundt og trodd jeg var gravid hele tiden. Haha...litt paranoid jeg da ;-P Men det er greit for kroppen å slippe p-piller og lignende kan jeg tenke meg :)

Jeg er veldig delt! Tanken på æ være ferdig etter to er trist spesielt når vi var ikke innstilt på det. Ville ha 4 barn men tror det blir 3. Mannen er er fornøyd med to, men jeg har lyst på en til men tanken på å gå gravid igjen frister lite. Vi får se hva det blir til, om 3-4 år.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum

Nei, vi vill ha en til :) Men det blir ikke med det første, jeg vill vente til snuppa er 3-4 år, mye pga at jeg er så mye alene, så da vill jeg at snuppa er stor og forstår mer før hun får lillebror/søster så kan hun hjelpe litt til å føle seg stolt å flink når hun blir storesøster :)

Hvis vi er heldige vil vi gjerne ha en gutt eller jente til:-) Pia vår satt på andre forsøk, så håper det går like fort neste gang, kunne tenkt meg å prøve igjen allerede i desember i år, da vil snuppa være hvertfall 2 år når hun blir storesøster:-)
Jeg vil ha 3, men mannen synes det holder med 2, vi får se :glasses9

Vi bruker heller ikke prevansjon, og ønsker oss to tette nå, i tillegg til storebror på 10 år. Kanskje blir det også et fjerde barn med tiden. Har veldig lyst til å få oppleve å bli mamma til ei jente også.

Deilig å slippe å tenke på prevensjon når dere likevel har bestemt dere for at 3 er nok da! :) Tre barn holder dere nok i aktivitet i noen år :) :) Det er hærlig å være i startfasen når det gjelder å lage familie, men det må også være deilig å vite at familien er komplett! :)

Ja, er kjempeglad for at familien min nå er komplett;) Mitt herlige lille 3kløver:rolleyes:

Ja, det skal vi! Vi vil ha 4 barn, og dette er bare vår første! Jeg ELSKA å gå gravid, kjenne spark og magen som vokste :rolleyes: Hadde ikke noe spesielle plager i svangerskapet, og en lett og kort fødsel, så er nok skapt til å lage barn (som de sa på føden) ;)
Nå er jeg student og skal avslutte masteren min neste år, så skal jeg jobbe ett år før vi prøver på nytt. Så regner med lillemor blir 3-4 år før vi får neste! Er disponert for tvillinger i vår familie da mamma er tvilling og bestemor fikk 3 tvillingpar, så kan hende vi må ha større hus før en ny graviditet :P

...kjenner for øvrig fantomspark innimellom så jeg må kjenne på magen om livmora har vokst, men det har den ikke :P

Nei,tviler. Men,vet ikke. Kanskje vi har ombestemt oss,når de 2 små har blitt større...
Men,tanken på en ny graviditet frister lite!

Har også lyst på mer søvn ;)

Det er ikke helt avklart enda.
Mannen har hele tiden sagt at han ønsker to barn.
Jeg har aldri vært helt sikker.
Men jeg føler ikke at jeg kan si med sikkerhet at jeg er ferdig med å få barn nå, liksom. Kanskje det kommer en liten en til om endel år, men foreløpig er vi veldig fornøyde med to flotte gutter :D

Jeg syns også det var så koselig å være gravid :D utn om bekkenløsning i sluttn da :P
Men det å kjenne et liv vokse inni magen er helt magisk syns jeg <3

Det er det jeg synes skulle vært litt trist om vi hadde bestemt oss nå, egentlig.
Tanken på at dette er aller siste gang jeg skulle gått gravid, aller siste gang vi fikk oppleve den magiske nyfødtperioden og alt som følger...

Jeg må nok si at det å gå gravid absolutt ikke frister igjen.. Fysj. Lengste 19mnd i mitt liv. Sånn sett er det jo bra at sambo bare vil ha 2 barn :)

Marian87: jeg er "den perfekte fødekvinne," ifølge jordmora som tok imot Elise jeg og. Det hjelper ikke :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Back
Topp