Skal dere ha flere barn?

Ja, skal ha en til :)

Er gravid nå, og har lyst på en tredjemann om mange år...! Spørs bare om jeg får med samboer på det[:D]

Nei, for oss holder det med to[:)]

Skal ha minst et barn til, og vi prøver allerede.. :)

er ikke gravid nå men håper på en eller to til om noen år!

Vi vil ha minst en til, gjerne ila 2011 eller 2012 [;)]

Jeg tror pr nå jeg har lyst på en tredje etter noen år, men mannen mener vi bare skal ha to.. Så vi får se [;)][;)]

Er ikke gravid nå, men skal nok ha en til i nærmeste framtid[:D]

ikke gravid, men flere barn skal det bli :) minst en forhåpentligvis to [:D]

Vi ønsker oss mange barn, gubben har sagt han gjerne vil ha 2 jenter og 2 gutter. Men det er liksom litt vanskelig å planlegge [8D] Men vi tenker i allefall 3, kanskje 4 hvis økonomi og ikke minst tid strekker til :)

Han er ferdig, mens jeg gjerne vil ha en til....Han har 2 fra tidligere forhold så har vi 2 sammen så han har jo 4 egentlig. Så føler meg ganske heldig med di 2 jeg har siden han egentlig sa fra starten av at han var ferdig med bleieskift. 

Ønsker 2 til, men er ikke gravid enda.

Vil gjerne ha et par stykker til, men vet ikke når[:)]

ORIGINAL: klinkekulen

Er ikke gravid nå, men skal ha flere en gang i fremtiden. Et eller to til er planen.

Sign!

En til har jeg med meg samboer på, så gjenstår det og overtale han til enda en etter det;)

Må jo ha nok til at det kan kalles flokk! [;)] Håper vi klarer å få flere, var jo ikke lett å få til han vi har. Alltid ønsket oss tre eller fire barn :)

ja skal ha fleire barn gjerne 2 til..

Back
Topp