Skal dere ha doula?

Trone

Gotta love ebay
VIP
Skal dere ha doula? For min egen del så ser jeg ikke helt poenget i det. Selv om jeg har fødselsangst, så ser jeg ikke for meg å ha både doula OG jordmor OG min kjære tilstedet. Og ingen smertestillende?? No way, hehe!!

[link=http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.6644196]Her er en artikkel om dette[/link]

Skal ikke ha noe doula. Skal ikke føde på ett vanlig sykehus alikevel så da blir jeg kjent med alle jordmødrene der slik at jeg vet hvem de er. Tror det blir litt unødvendig da.
Jordmor skal jeg jo ha og mannen min.[:D] Det blir en ren naturlig fødsel med kunn akupunktur og varmtvann.[:D]

nei, vet du hva! det skal jeg IKKE...

her skal mannen være med - that's it!

Satt å så på ett program for en stund siden med doulaer. Før vi fant ut vi skulle prøve med babyprosjekt.

Under programmet så jeg hvordan kjære bare vrengte seg av latter, hehe!!

Jeg har mer enn nok med å ha med meg sambo, er da mmåte på hvor mange som skal vere med meg å oppleve noe av det største som finns. Vet at både mamma og en nær venninne har veldig lyst å vere med meg, men det er totalt uaktuelt[8D]

Hva er en doula??

Hva er det forno? 

Jeg vet heller ikke hva det er... men høres ikke ut som noe som jeg ønsker å ha med meg[;)] her blir det KUN mannen[:)]

trudde det var sånn som var hjemme etter fødselen og hjalp til jeg....

Back
Topp