Skal dere ha dåp eller navnefest eller noe annet?

Belissima

Glad i forumet
Hehe, jeg er tidlig ute, så har begynt å planlegge allerede :-)

Vi skal ha dåp, og jeg gleder meg veldig, synes det er stas å ordne til selskap, men er spent på hvordan det blir med 2 små :-)

Her blir det dåp. Satser på at vi blir ferdig med det før jul. Så tenket at det må bli i sept/okt. Brøver å spare penger til det allerede slik at vi har til mat osv. Kommer til å ha det hjemme så sparer vi litt penger på å slippe å ha lokale. Men håper å få råd til å bestille inn koldtbord el noe annet ferdig. Så mye å tenke på en sånn dag så vil ikke stå hele dagen/natten med mat i tillegg. Så ja har tenkt en del på dette allerede, selv om det er veldig tidlig ennå :-)

Her blir det dåp.

Men aner ikke hvor vi skal ha det og hvem vi skal be enda.

BV app

Vi hadde egenkomponert navnefest for vesla. Vi er begge sosialhumanister, og de jobber for å få i gang mentorfest. Så kanskje det er i boks til da, hvis ikke blir det nok en egenkomponert navnefest :) Litt usikker på om vi skal ha den før jul eller etter dog...

Her blir det dåp og blir vel i november. Har begynt å planlegge litt smått jeg også

Her blir det nok navnefest som med de to første, men vet ikke helt når, med de to første hadde vi i februar eldste var da 7 mnd og minste litt over 5 mnd og synes i grunnen det var tidlig nok med andremann. Nå er planen å flytte til Danmark i januar så da passer jo februar dårlig, men skal det være før er siste sermoni i november og det synes jeg er for tidlig (har hatt to kolikk barn), men litt vanskelig å arangere det fra Danmark, så får se hvordan vi gjør det, kanskje vi venter til høsten igjen.

Vi har valgt å feire i to dager, middag og kaffe lørdag og lunsj og kaffe på søndag, har vært veldig koselig :)

navnefest :) hadde det hjemme sist gang med biff stroganoffgryte og 24 gjester :P skal leie lokale denne gangen tenker jeg, å muligens bestille mat, så blir det ikke så mye styr :P

Blir dåp her også. Hadde dåp til lillemor så jeg vet hvordan vi skal ha det (og ikke ha det) denne gang:) Er litt usikker på om vi ska ta det når hun er 3 eller 4 mnd.

Her blir det dåp ;) hadde det med guttungen, 40-50 gjester :eek: lærte av det gitt.. så denne gangen blir det kun nærmeste familie :)

Her blir det dåp ;) hadde det med guttungen, 40-50 gjester :eek: lærte av det gitt.. så denne gangen blir det kun nærmeste familie :)

Oi, 40-50 gjester? Inviterte dere slik som deres tanter/onkler og venner osv da eller?
Artig med store lag også, men ikke når man selv er arrangør kanskje :-)

Vi skal ha barnedåp :) Kommer nok til å vente til januar/februar med å ha det. Jeg har nærmeste familie både nordpå og her i området, og barnefar har her og i Danmark. Så må planlegge nøye slik at flest mulig kan komme :D

Back
Topp