Skal dere ha bunad på 17. mai ?

Embla

Embla
Jeg hadde først ikke tenkt det, men så har jeg ombestemt meg tror jeg... Jeg har ikke prøvd den enda, men tror jeg skal få til å amme i den. Jeg har blå Lundeby-drakt.

Ikke i det heletatt! Har husfliden sin rogalandsbunad med hinsides mye sølv på brystet (søljer og greier) så det går ikke med tanke på amming!

Jeg har grønn nordlandsbunad.. Skal bruke den om jeg får den på.. Må nesten få prøvd den i helga.. Har ikke funnet den frem engang:P

Jeg hadde stakk i dåpen til lillegutt, gikk fint ift amming, Men syntes i utgangspunktet det er slitsomt med den stakken!

Jeg hadde stakk i dåpen til lillegutt, gikk fint ift amming, Men syntes i utgangspunktet det er slitsomt med den stakken!
Stakk er skikkelig pent!

Jeg er 28 år og har ikke brbur bunaden min siden jeg var konfirmant, så kan glemme å komme oppi den, første gang jeg har lyst å bruke den:/

Har ikke bunad, men har veldig lyst på.:)

Send den inn og få den sydd slik at den passer igjen:-) det gjorde jeg. Blir mer glad i stakken jo eldre en blir:-)

Vet ikke helt enda, hadde den i dåpen, men var fryktelig upraktisk i forhold til amming...

Send den inn og få den sydd slik at den passer igjen:) det gjorde jeg. Blir mer glad i stakken jo eldre en blir:)

Ja er først nå jeg bryr meg, men må ned i vekt før jeg vil gjøre det. Har jobbet hvert år på 17 mai siden jeg ble 18.
Så har ikke vært så mange andre muligheter og brukt den heller.

Jeg skal ikke ha bunad på 17. mai, men i dåpen 2. juni skal jeg det :) Har hedmarksbunaden, er vest og skjørt så ikke vanskelig å amme med den :)

Jeg skal ikke ha bunad på 17. mai, men i dåpen 2. juni skal jeg det :) Har hedmarksbunaden, er vest og skjørt så ikke vanskelig å amme med den :)
så kjekt! Ingenting som er bedre enn å få brukt den! Er jo et dyrt plagg å ha hengende i skapet!
Skal i konfirmasjon nå på lørdag, men det blir uten bunad det også!

så kjekt! Ingenting som er bedre enn å få brukt den! Er jo et dyrt plagg å ha hengende i skapet!
Skal i konfirmasjon nå på lørdag, men det blir uten bunad det også!

Ja, er det!
Synd en ikke bruker det oftere, bunad er jo så fint også :)

Ja, er det!
Synd en ikke bruker det oftere, bunad er jo så fint også :)
ja,skal få sydd ut min til høsten, sånn at den faktisk blir god å ha på, har ikke gjort noe med den siden konfirmasjonen, og det er bortimot 25 kilo siden, så den er rimelig vond å ha på!

Back
Topp