Skal dere ha bleiebøtte?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Sangenic bleiebøtte med 4 refiller kommer på tilbud i morgen på Komplett Apotek. Sjekk ut Facebook siden dems i morgen ;)

Bare ett lite tips :)

Nope[emoji4] vanlig pedalbøtte her.

• Var å hentet gratis bøtte på barnashus for en stund siden. Blir å bruke den til refill posene er tom. For de var litt for dyr egentlig så blir vell vanlig pose inni bleiebøtta vist jeg får det til etterpåxsmile3

Vi har den vi fikk gratis ved siste graviditet, og har nettopp kjøpt inn nye bleieposer til den. Mannen tror nok det hadde rablet for meg, når jeg kom hjem fra posten med en boks med 18 bleieposer/refiller, men det er jo ofte billigere å kjøpe inn stort ;)

Fikk sånn gratis fra barnashus, får se om vi kjøper refill til den,,

Først hentet jeg ut den fra barnas hus, så fikk jeg "påtvunget" en fra babyshop en dag jeg handlet litt der[emoji87]

Fikk sånn gratis fra barnashus, får se om vi kjøper refill til den,,
Ble "påtvunget" refill til den gratisbøtta - var visst ingen med sa dama. Det er det jo.
Tenker uansett at det kan være greit, vi er trege ut med søpla. Håper bare den virker som den skal!

Ble "påtvunget" refill til den gratisbøtta - var visst ingen med sa dama. Det er det jo.
Tenker uansett at det kan være greit, vi er trege ut med søpla. Håper bare den virker som den skal!

Den bøtta var genial til de to første iallfall, så slapp vi ut med søppel hele tiden liksom[emoji28]

Den bøtta var genial til de to første iallfall, så slapp vi ut med søppel hele tiden liksom[emoji28]

Her er søppeldunken rett ved siden av trappa ved utgangsdøra (tak over inngangsparti) så lett å sprette ut å hive ei bleie rett i søppeøbøtta. Men litt blir nok denne bleiebøtta brukt :)

Hadde det ikke forrige gang da vi hadde stelleplass på badet. Nå har vi flyttet og dessverre fått mindre bad, så nå blir stelleplassen på barnerommet. Har derfor hentet ut gratis bøtte på barnas hus og kjøpt noen refiller, så får vi se hvor mye den blir brukt:)

Kjipt gjort. Men hva koster det for refilll og hvor lenge varer de egentlig?

Fatter ikke poenget (er andregangs.). Tror jeg kjøper de billigste posene på butikken og putter bleia inni+knyter om det skulle føles nødvendig.. Tenker at det blir voldsomt mye søppel hvis alle skal få seg bøtte..!

Back
Topp