Skal dere ha bleiebøtte?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Sangenic bleiebøtte med 4 refiller kommer på tilbud i morgen på Komplett Apotek. Sjekk ut Facebook siden dems i morgen ;)

Bare ett lite tips :)
 
Vi har bleiebøtte fra første. Men usikker om vi skal bruke den denne gangen også.
 
Nei :) Har aldri hatt behov for det. Dessuten er det så dyrt for refill poser.
 
Var de jeg tenkte på :)

Vet ikke hva refiller koster og hvor lenge man har en før man må skifte?

Sjekket det opp nå. Det er plass til 100 bleier i en refill. En slik koster nå 109 kr. Man bruker vel bare bleiebøtta til bæsjebleier....? Så da vil jo en refill holde veldig lenge.
I den som er på tilbud nå er det en bøtte og 4 refiller. Til under 300 kr ;)
 
Aldri tenkt på en gang :p en vanlig søppelbøtte gjør nok nytten den også!
 
Hentet en på barnas hus, kjøpte med en pakke refiller også, fikk de mye billigere med bøtta enn om eg skulle kjøpt separat. Vet at vi generelt er trege på å gå ut med søpla, og spesielt på badet i 3.etg (som vi sover i) ser eg for meg at det kan være greit. Badet i hovedetg (2.etg) ligger rett ved inngangen så da er det enklere å huske å ta med søpla ut når vi går om det er fullt/lukter. Evt bare pakke bleiene enkeltvis og slenge de ut etterhvert. Måtte uansett ha litt større søppeldunk på badet (har tidligere sverget til små på badene slik at det er begrenset hvor lenge de kan stå uten å tømmes), så det var en ok deal.
 
Har en ny bleiebøtte jeg fikk med da jeg handlet på babyshop og har noen refill jeg har fått, men vet ikke om jeg gidder å kjøpe nye når den tid kommer. Må se an hvor bra jeg syns den funker med tanke på å stenge lukten inne, om det er verdt prisen av refillene.
 
Back
Topp