Skal dere ha bleiebøtte?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Sangenic bleiebøtte med 4 refiller kommer på tilbud i morgen på Komplett Apotek. Sjekk ut Facebook siden dems i morgen ;)

Bare ett lite tips :)

Hold mæ te gratisbøtta æ

Har fra forrige gang, tenker den holder en runde til :-)

Nei. Hadde en fra forrige gang, ble så og si ikke brukt. Refilene koster jo litt og. Og at de avgir mindre lukt... nei. Da tar jeg heller noen ekstra spaserturer til søpla :)

Vi hadde i starten til forrige, men refillene var dyre og jeg syntes det kom lukt uansett.
Kjøper heller de lilla posene fra libero og kaster skittbleie og serviettene oppi der - så i søppelbøtta som står på badet [emoji5]

Skal bruke tøybleier, men er usikker på om vi bare skal bruke våtpose eller ha bleiebøtte. Tror vi venter litt og ser an :)

Har bleiebøtta fra sist, funket kjempebra! Den skal få gjøre nytten til lillebror også [emoji4]

Er dere fornøyd med gratisbøttene som man kan få tak i eller er det et merke som anbefales?

Er dere fornøyd med gratisbøttene som man kan få tak i eller er det et merke som anbefales?

Jeg er veldig fornøyd med Korbell. Brukte den hele bleieperioden til storesøster og skal bruke den nå til lillebror [emoji4]

Back
Topp