Skal dere ha bleiebøtte?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Sangenic bleiebøtte med 4 refiller kommer på tilbud i morgen på Komplett Apotek. Sjekk ut Facebook siden dems i morgen ;)

Bare ett lite tips :)

Får man ikke gratis fra Barnas hus lenger? Husker det var sånn før :)

Får man ikke gratis fra Barnas hus lenger? Husker det var sånn før :)

Jo, vi fikk hvertfall det med forrige som fyller 2 i høst. Skulle tro de har ennå, fikk også med storesøster som er 8..

Nei tror ikke det. Hadde til forrige men ble ikke brukt. Gikk heller rett ut med bleiene eller hadde de i papirpose til jeg gikk ut med dem.

Jeg trodde ikke vi kom til å bruke det med første, men fant ut at det var litt greit siden vi bor i blokk.

Brukte ikke de forrige gang, hadde bleiene i hundeposer og bar de rett ut [emoji4]

Hadde det sist, mistet desverre alt fra forrige runde i brann. Men lurer faktisk på å prøve tøybleier denne gangen noen som har erfaring med det?

Vet det var fryktelig populært med tøybleier sist jeg gikk gravid og mange bruker det helt sikkert ennå. Er jo fint for huden sier de som kan mye om det [emoji4] prøvde aldri jeg da jeg rett og slett ikke gadd å styre med rispapir og klesvask mer enn nødvendig. Men for noen er det helt sikkert toppers [emoji4]

Nei :)

Tror ikke det, har søppelspann rett utenfor huset så ser ikke behovet. Mer miljøvennlig å la være hvis man kan ;)

Synes det er veldig greit å slippe å gå ut etter hver gang i starten når det er bleier hele tida [emoji85] Så vi tar nok vår i bruk igjen når tvillingene blir født. Ser for meg at det ellers blir gaaaanske mange turer ut.. [emoji28]

Back
Topp