Skal dere ha bleiebøtte?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Sangenic bleiebøtte med 4 refiller kommer på tilbud i morgen på Komplett Apotek. Sjekk ut Facebook siden dems i morgen ;)

Bare ett lite tips :)

Mye mer fornøyd med Korbell sin! Den får du gratis på mimmis.no:) Bruker den enda med ei jente på to år. Bestiller nok en ny før babyen kommer:p Enkel og luktfri.

Mye mer fornøyd med Korbell sin! Den får du gratis på mimmis.no:) Bruker den enda med ei jente på to år. Bestiller nok en ny før babyen kommer:p Enkel og luktfri.
Var inne på siden for å se, å der sto det gratis bleiebøtte 1kr, men når jeg trykte inn på den så står det at den koster 120kr... samme når jeg legger den til i handlekurven... hvordan får man den gratis? :s

Nei, den sto bare til pynt i kjelleren sist [emoji23]

Bleiebøtte er vel det mest meningsløse kjøpet mitt av babyutstyr. Man må hele tiden fortsette å kjøpe spesialposene som hører til. Blir uansett ikke mye lukt om man tømmer søpla noenlunde ofte. Billige hundebæsjeposer fra matbutikken funker fint til de verste luktebleiene

Var inne på siden for å se, å der sto det gratis bleiebøtte 1kr, men når jeg trykte inn på den så står det at den koster 120kr... samme når jeg legger den til i handlekurven... hvordan får man den gratis? :s
Vi fikk den da vi kjøpte utstyr. Var vel på barnevognhuset Rudo[emoji108]

Går for tøybleier denne runden og smiley-chores003
Men takk for tipset! Liker alltid å finne ting på salg :smiley-bounce022

Bleiebøtte er vel det mest meningsløse kjøpet mitt av babyutstyr. Man må hele tiden fortsette å kjøpe spesialposene som hører til. Blir uansett ikke mye lukt om man tømmer søpla noenlunde ofte. Billige hundebæsjeposer fra matbutikken funker fint til de verste luktebleiene

Det var akkurat det samme jeg tenkte. Vi har biutgang rett ved badet vi bruker til å skifte bleier. Bæsjebleiene har vi bare brukt små plastikkposer og satt utenfor døren og kastet ved første anledning. Det andre bosset med tissebleier kaster vi også ganske ofte [emoji4]

Det var ikke 120 kr for den + en refillpose? For da er det refillen du betaler for, ikke bøtta. Ellers så gjelder bare tilbudet første barn, så en får ikke til 1 kr om en har fått en fra før på samme brukerkonto... :cool:

Det var ikke 120 kr for den + en refillpose? For da er det refillen du betaler for, ikke bøtta. Ellers så gjelder bare tilbudet første barn, så en får ikke til 1 kr om en har fått en fra før på samme brukerkonto... :cool:
Kanskje det var den som kosta da, husket ikke om det var med refillpose på den, men skal sjekke pånytt :) har ingen barn fra før så det er ikke det :)

Står at den er gratis, men når jeg trykker inn på den så koster den plutselig 120kr og det står ikke at det er med refillpose :o

Vedlegg

• IMG_3738.PNG
    IMG_3738.PNG
    360,1 KB · Visninger: 33
  • IMG_3739.PNG
    IMG_3739.PNG
    263,2 KB · Visninger: 26
Står at den er gratis, men når jeg trykker inn på den så koster den plutselig 120kr og det står ikke at det er med refillpose :eek:
Du må velge "ingen refill" lenger ned på siden, før du trykker legg i handlekurven. Den er forhåndsinnstilt på en refill;)

Står at den er gratis, men når jeg trykker inn på den så koster den plutselig 120kr og det står ikke at det er med refillpose :eek:
Du må velge "ingen refill" lenger ned på siden, før du trykker legg i handlekurven. Den er forhåndsinnstilt på en refill;)

Nei, går for hundeposer denne gangen. Glemmer bare å kjøpe refill til bleiebøtta uansett xsmile9

Hadde bleiebøtte, men brukte den ikke noe særlig. Syns det var noe styr med refill, som jeg ser flere her skriver. Likte dessuten ikke lukten av parfyme fra refillposene.

Bruker bare vanlig pedalbøtte, funker bra det.

Back
Topp