Skal dere ha adventskalender i år?

Ja Lukas skal få en enkel adventskallender i år[:)]
Det skal være små leker, småe sjokolader, rosinesker osv...
Skal ikke få sjokolade så ofte da..

Ja, han skal få sang/aktivitetskalender. Svigers har strikket masse dyr som passer til sangene han skal få også aktiviteter som baking, tenne adventslys. Sånne ting vi gjør uansett!

Jepp det skal dem få[:)][:)] lager alltid ein til mannen og[;)][:D],men han får kun di 4 søndagene[:D][:D]

Vi skal bare ha i helgene

Så da blir det at en åpner på fredagsettermiddag, en på lørdagsmorning og en på søndagen, så får både jeg, sambo og Amalie 3 gaver hver[:)]

Så får vi en stoooor julesokk med hversin gave oppi på julaften! Da er det alt vi har av dyner og puter inn i stua for og se barnetv HEELE formiddagen[:D][:D][:D]

Kjenner jeg GLEEEEEEEEEEDER meg[:D][:)][:)][;)][;)]

Her blir det kalender til store og små!
Jeg MÅ ha en skikkelig billig sjokoladekalender.
Får se hva jeg finner på til Melia, men det er godt mulig det blir pakkekalender.
Julaften er bursdag og kos hele dagen! Vi gleder oss til masse familiebesøk og moro! Unger, kake, kos og godteri!
Jeg går faktisk rundt og synger på julesanger allerede...

Jeg skal lage en litt sånn blandakalender til signe.
noen dager kan d være en sang, sang oog dyr /annen figur som passer til, formingssaker, en lapp med bilde av pepperkaker som vi skal bake feks,ei bok eller tre, rosiner, tur til lekedilla(lekeland), ut på tur og grille,en penge å putte på sparebøssa(det synes hun er så gøy hehe),ut å ake??,se på dyra på 4H gården,tenne lys(go ide dunn!) badeland. ja, litt sånn forskjellig tenker jeg. en litt alternativ kalender, synes opplevelser er mye bedre enn barnetv og godis! har som mål og bli mer aktiv selv og d passer signe fint[:D]!

Han kommer til å få en eller annen kalender. Kan ikke gi kalender til bare eldstemann føler jeg.

Back
Topp