Skal dere ha 3d ultralyd?

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Jeg har veldig lyst til det :)
Var på det med minstemann, og det var jo gøy å se den lille i magen ;)
Kjæresten mener det ikke er så farlig, men der taper han nok :P

JA!!! men det er fordi jeg har gjort med med begge de andre barna mine og de bildene av gutten min er gull verdt, da det er de eneste bildene jeg har av han i live!!!

tviler på at det blir, selv om jeg har veldig lyst:-) vet ikke om det gjøres her i nærheten. Ble ikke gjort med første heller. men var på 4 ul da så da fikk det holde sist:-)

Her skal vi koste hva det koster vil! For vi var det med Emilie og det var såååå stort!

Nei skal ikke det, fikk et slikt bilde med første mann, og jeg likte det ikke noe særlig. Klarer meg lenge med vanlige UL bilder :)

Vet ikke enda... Får se hva det blir til, har av lillemor, mn vet ikke om det bare blir vanlig ul bare. Koster 1000 Kr her hverfall... Dyrt.

Nei, tror ikke det. Var hos en gyn. Spesialist i forrige sv.skap, og da var jeg heldig å få se i 3D selv om det ikke var en del av greia. Det var i uke 12 :) Stort! Men har ikke økonomi til å betale rundt 1000 for det..

Nei, det tviler jeg på :)

hakke tenkt så langt

Ja denne gangen skal jeg det:) Med minstemann visste jeg ikke at d fantes før uka etter fødtselen, men nå blir det:)

Back
Topp