Skal dere ha 3D UL?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
Har dere tenkt på det, eller er det "nok" med OUL? =)

Har ikke planer om det, nei. Vi har hatt tre ul før oul, det er nok å utsette lille for. JEg tr ul etter oul også om medisinsk nødvendig, selvsagt, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det bare for gøy

Har ikke planer om det, nei. Vi har hatt tre ul før oul, det er nok å utsette lille for. JEg tr ul etter oul også om medisinsk nødvendig, selvsagt, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det bare for gøy

Samme tenker jeg . Har vært nok ul'er her og, enda en blir det i uke 32 så jeg tenker vi tar kun det nødvendigste:)

Nei, tror det holder nå :-) Var på to tidlige ul (innvendig), og oul i dag med veldig bra bilder, og alt så bra ut, så da tror jeg ikke jeg har behov for 3d :-)

Her er vi litt delt i meninger. Jeg synes at det er nok med tidlig ul i uke 10 og oul i uke 19 som vi har hatt. Mannen derimot ønsker en 3d ul en gang før hun kommer til verden. Skjønner hans synspunkt, men samtidig har jeg reservasjoner mot å ta ul uten medisinske indikasjoner på det.

Jeg har ikke hatt noen ul før oul. Regner med jeg får en ekstra pga barn med hjertefeil. Fikk det sist iallefall. Føler ikke behov for 3D.

Skal ikke det nei selvom det hadde vært kult :-) men så får vi en ekstra liten titt i november for å se om morkaka har flyttet seg så det holder vel med det :-)

Har bestillt time. Vi ønsket å vite kjønn, og kunne ikke se det på oul. Har heller aldri vært på 3d ul før. Mannens nr.5 og min nr 3. Har lyst til å prøve det også

Nei. Skal ha en time til ul senere i svangerskapet uansett. Men vil vite kjønnet så blir nok sprø hvis jeg må vente til ca uke 35 med å få vite det.

I utgangspunktet ikke, men kanskje det blir om vi ikke får vite kjønnet nå på neste ekstra ultralyd kontroll. Får se.

Var på 3D med jenta vår som er født 2010. Tenkte å la være denne gangen men i og med at jordmor kom med den uttalelsen at "dette er en herremann det ser ut som en pung som stakk ned der" så føler jeg men mere nysgjerrig en noen gang på å vite mere konkret...så ja det blir 3D i uke 28 ca ;)

Back
Topp