Skal dere fortelle om graviditeten på sosiale medier?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
legger ikke ut en status på det nei, men tenkte kankje etter ordinær ul om det er gutt eller jente :)

Ja og jeg gleder meg til å dele det :) med nr 1 var jeg 16 når jeg ble gravid og fikk en følelse at det var feil av meg og dele det og at jeg måtte skjule det. Så nå etter oul så skal vi poste det på Facebook :)

Ja, jeg tror det. Dette er første barn og har lust til å rope det ut til alle :) Spørs om mannen er enig da..

Veldig usikker, selv om jeg har lyst til å skrike det ut til alle, så er det mye morsommere å si det face to face å se alle reaksjonene, samtidig som jeg har venner og slekt som jeg ikke ser så ofte på facebook, så vi får se, blir hvertfall ikke noe før neste ul.

Vet ikke om vi kommer til å fortelle det på facebook direkte, altså at vi legger ut en "vi skal ha barn!"-status. Men kommer heller ikke til å skjule det, så faller det seg naturlig så gjør det det :)

Sist så la jeg ut et bilde av meg og mannen da vi skulle på julebord, da var jeg i uke 36 eller noe. Mange som ble overraska :p Men da hadde jo de nærmeste visst om det kjempelenge! Ble heldigvis ikke plaget med noen som skrev noe om det på siden min... Ikke helt sikker på om det skal hemmeligholdes helt, men tenker at jeg ikke skal lage noen "vi skal ha barn"-status denne gangen heller. :)

Dette er en stor nyhet som jeg ikke ser noen grunn til ikke å dele (for min del - kan jo forstå at ikke alle vil det :) ).
Men familie og de beste vennene har fått vite det først. Har lyst til å ta et litt kreativt bilde til "avsløring" av nyheten :)

Eg elsker når andre deler statuser,nyheter og bilder. Men deler lite selv:)

Nei! Her skal ikke noe på fb før mini har kommet til verden, rett og slett fordi samboeren min ikke vil dele det på fb ☺

Back
Topp