Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal dere feire farsdagen? Hvordan? Har dere kjøpt/lagt gave til faren?
Er det vanlig å gi gave eller kort til den kommende faren? Har litt lyst å gjøre noe for å markere dagen selv om barnefar er ikke teknisk sett faren ennå
Barnefar her fikk ikke feiret farsdag før ungen var født.
Men vi har tradisjon i min familie om at vi spiser første julemåltid på farsdag. Så blir en spesiell dag uansett.
Ellers så får barnefar her noe godteri og tegning. Guttungen her (2.5år) ville kjøpe en lekefigur til faren, siden de leker så mye med det sammen. Så mulig det blir det og
Samboer her får farsdagsgave siden han typ er jo pappa nå bare at hu er i magen.
Blir en litt sånn «nyt livet mens du har lite ansvar» gave!
Chips og litt forskjellig øl, pluss smarties julekalender siden han elsker sånt
Marsipankake og god frukost til pappaen i dette huset, ein pose Twist og eitpar bøker (som eg har lånt på biblioteket, litt miljøvennlig oppi det heile) til min eigen pappa.
Faren til mitt første barn syns sånt er tåpelig. Og faren til litt kommende barn vil ikke være far. Så tror jeg dropper dem og heller dra til min pappa.
Syns egentlig sånne dager er litt fine. En mulighet til å gjøre litt ekstra stas på noen. Sånt blir så lett glemt i hverdagens mas.
Vi kommer verken til å feire far eller morsdag før barnet er født men ser heller ikke noe problem med å gjøre litt ekstra stas på noen av de vordende foreldrene på daglig basis
Her fikk gubben kaffe, gave og julebrus på senga. Men vi har jo to fra før, så må jo gjøre noe..... vi har tradisjon for at far/mor får velge middag på fars- og morsdag. Men siden han er utdanna kokk, og jeg ikke er det, ble det han som lagde mat denne gangen også