Skal dere delta på svangerskapskurs ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvorfor/hvorfor ikke ?

Kommer partneren deres til og bli med ?
er kurset i regi av JM/helsestasjonen dere hører til, eller velger dere en privat aktør ?

Jepp :) Både samboer og jeg, privat med omvisning på sykehuset på slutten.

Var på det sist, så tror ikke det denne gangen..

var på det sist men trur jeg vil denne gangen og :) fant en av mine beste venninner der :) så hvis jeg får sjangsen til å finne enda fler jeg kan omgås er jo det topp :) har en del veninner altså :P men greit å ha noen som har termin ca likt :) også har man noen å trille trur osv i permisjonen :)

de har ikke svangerskapskurs her siden det er jm bare en dag i uka.. men skal på omvisning på føden

Skal se om ei finner et i nærheten av dær ei bor..... Siden ei e førstegangs så tenker ei de kan være greit.....

Vet ikke om det finnes her.... skal undersøke det etter hvert.
Føler ikke at jeg har behov for svangerskapskurs egentlig, men dersom dette er første gangen jeg skal føde på et nytt sted i et nytt land har jeg veldig lyst til å dra på besøk på fødeavdelingen på sykehuset. Jeg mener at hvis jeg har sett det og blitt bittelitt kjent der kommer det til å gjøre meg roligere og tryggere når det kommer til fødselen.

Vet ikke. Har tenkt på det, ser på det ettervert.
Tror jeg kommer til det siden dette er mitt første barn.
Hvis det blir så kommer mannen til å bli med :)

Vet ikke, må sette opp time til jordmora etter jeg har vært på ul, og høre med hu, hu snakka om barsel møter i all fall, husker ikke hva hu sa om svkurs:)

Ok, håper det blir! Men greit med barselmøter og da :) Men i følge hjemmesiden så arrangeres det bare samlivskurs, tidlig innsats og unge mødre her fremover..

Her gis det bare tilbud om svangerskapskurs til førstegangsfødende, men jeg har fått time til en slags gruppetime med flere som er omtrent like langt på vei som meg. Skal dit i slutten av april. Vet ikke hva som skal skje der da, men det blir sikkert snakket litt om hva som er viktig å passe på i svangerskapet og sånt tenker jeg

Ok, håper det blir! Men greit med barselmøter og da :) Men i følge hjemmesiden så arrangeres det bare samlivskurs, tidlig innsats og unge mødre her fremover..
Kjedelig:) skal hjem i sommerferien som er rett ved Ahus, så trur jeg melder meg på et kurs der :) kunne tenkt med på det samlivskurset å:) aldri ferdig utlært:) mest for at gubben skal lære da:p

Back
Topp