Skal dere bake noe godt til påsken?

helen79

Forumet er livet
Tror jeg kommer til å bake en deilig krydderkake etter min farmor oppskrift. Ellers vet jeg ikke. Tenkte på sukssess-terten og, men min mor lager sikkert den [:)]

Nei, tviler på det du. Eneste må bli pinnebrøddeig som vi tar på grillen ;)))

ORIGINAL: Senator Malin

Nei, er ikke no glad i bakst, kaker og sånt.. Dessuten skal arvingen bort hele påsken.

Nei, da er det jo greit, hehe. (at du ikke liker det altså) [;)]

tankte jeg skulle bake ost og skinke horn og  kanelsnurrer[:)]

Ja, snickerskake[:)] Farlig godt[:D]

ORIGINAL: Mimo86

Ja, snickerskake[:)] Farlig godt[:D]

Å, nam, høres deilig ut [:)]

har lyst å bake ja,men hva vet jeg ikke enda.....må ha noe godt å feite oss opp på i påska [8D]

Nei. Er visst feit nok fra før[;)]
men AnaBanana skal bake en harepus kake jeg er umåtelig spent på!! Haha.

Har bakt sjokoladekake, la halve i frysen så den forsvinner nok i påsken. Hvis det blir fint vær kan det være det blir pinnebrød, frister iallefall veldig med bål på stranden nå.
Har lyst å bake noe annet godt også, kanskje noen horn eller boller (med litt gulfarge i så det blir påskeboller). Skal ha familien på lunch en av dagene så må jo ha noe hjemmebakt. Mamma skal lage brioche så jeg tror ikke jeg lager det, selv om de er kjempegode :)

Blir kanskje noen småkaker av noe slag, eller muffins. Får se [:)]

Idag er det bakedag, skal bli grove rundstykker, bollar (skillingsbollar) og muligens ei sjokoladekake [:D]

Blir hvertfall boller en av dagene.

Og så har jeg lyst å lage noe som mamma laget når jeg var liten, rimboboller. De er SÅÅÅ gode!! Men tar visst lang tid ifølge mamma[;)]

Jeg har bakt litt kaker. Sjokoladekake med kirsebærkompott og kaffeglasur.After eight kake. Også har jeg laga en daimiskake i dag. (ja, jeg har bakedilla :)

AB skrev:
Jeg har bakt litt kaker. Sjokoladekake med kirsebærkompott og kaffeglasur.After eight kake. Også har jeg laga en daimiskake i dag. (ja, jeg har bakedilla :)

Shit du er flink, da  emoticon

Back
Topp