Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tror jeg kommer til å bake en deilig krydderkake etter min farmor oppskrift. Ellers vet jeg ikke. Tenkte på sukssess-terten og, men min mor lager sikkert den [:)]
Har bakt sjokoladekake, la halve i frysen så den forsvinner nok i påsken. Hvis det blir fint vær kan det være det blir pinnebrød, frister iallefall veldig med bål på stranden nå.
Har lyst å bake noe annet godt også, kanskje noen horn eller boller (med litt gulfarge i så det blir påskeboller). Skal ha familien på lunch en av dagene så må jo ha noe hjemmebakt. Mamma skal lage brioche så jeg tror ikke jeg lager det, selv om de er kjempegode :)
Jeg har bakt litt kaker. Sjokoladekake med kirsebærkompott og kaffeglasur.After eight kake. Også har jeg laga en daimiskake i dag. (ja, jeg har bakedilla :)
Jeg har bakt litt kaker. Sjokoladekake med kirsebærkompott og kaffeglasur.After eight kake. Også har jeg laga en daimiskake i dag. (ja, jeg har bakedilla :)