Skal dere bære?

huzky

Gift med forumet
Sist kjøpte jeg bæresjal og hadde med på barsel. Men jeg brukte det først når vi kom hjem, men det var veeeeeldig kjekt for å kunne gå rundt uten å bli sliten i armene, for vi fikk en ordentlig bære-baby. Han ville bli bært konstant, eller ligge oppå oss.... Vi brukte også Manduca bæresele en stund, men fant ut at vi likte babybjørn bedre.
Nå bruker vi bæremeis hvis vi skal på tur :D

Skal dere bære?

Nei, jeg skal ikke bære  Her bruker vi vogna istedet

Kommer an på ungen!!!. Hadde sjal, mei-tai (?) og manduca sist, men snuppa ville bare sove i vogna... Hun var ikke en bære-unge...sovna på meg kanskje 1 gang. men kommer til å prøve ja :)

Har elastisk og meitai. Bar endel med 1. bærer nok igjen hvis neste vil :) 

Men ønsker meg en bæresele nå da, hørt mye bra om manduca, beco og ergo... Så blir vanskelig å bestemme seg hvis vi skal kjøpe en av de. 

Skal nok det ja... 
Skal kjøpe sjal også har vi Angel pack til eldste som bare føres videre... 
Har også Phil and teds bæremeis for eldre barn..

Kommer ikke til å kjøpe det inn før. Så får vi heller se etterpå om det er nødvendig.

Har et mobywrap, elastisk bæresjal som garantert blir tatt i bruk ganske raskt, og en manduca som er helt fantastisk å bære i. Manducaen bruker jeg fortsatt innimellom, men pappa'n foretrekker bæremeisen nå. Manducaen er helt perfekt når vi er ute og flyr, da sitter han som den oppdageren han er, og skuer over alt som skjer:-) Kunne muligens tenke meg en mei-tai også denne gangen, samt et vevd sjal.. Vi får se om det blir et bære barn først:-) Nå anbefales vel ikke babybjørn lenger, pga belastningen på babyens hofter, men jeg har forsøkt det også for noen år siden, og det var helt pyton å bære i i fht bæreutstyrer som er tilpasset både babyens behov og den som bærer.. Det elastiske sjalet er bare helt nydelig å bære i, selv om det kan bli litt varmt.. Lille her koste seg såå der, også er det faktisk mulig å gjøre ting selv med en sovende bitteliten baby inntil seg:-)

har beco gemini som kommer til å bli brukt her..

Jepp, elsker å bære! Har mobywrap og meitai- skal kjøpe manduca:)

Ja, håper det.
Har elastisk sjal, mei tai, ringslynge og Papatum.

Back
Topp