Skal bli tante

mille.

Gift med forumet
Fikk vite at jeg skal bli tante igjen i dag.
-og det var det som skulle til for å sende meg rett i bunnen igjen...
Det er jo ikke mer enn 3uker siden jeg mistet. -det vet jo ikke de om, og det var utrolig tøft å prøve å holde masken og være glad på deres vegne der. Ble ikke lenge i besøket. og tårene strømmet på igjen i bilen hjem. [:(]
Ting var blitt "normalt" igjen og nå ville jeg bare bli klar til å prøve igjen -så kom dette.
var som noen helte salt i såret.
huff, er visst ikke så lett dette her.. [&o]

Er selvfølgelig glad på deres vegne, men jeg ble rett og slett veldig misunnelig! [&o]

uff da!!!

En stor trøsteklem fra meg!!!

Å! Skjønner hvordan det må ha vært. Sånn hadde vi det da folk rundt oss ble gravide i ett sett, men selv klarte vi det ikke før etter to år. Det føles så urettferdig, ikke sant? Og det hjelper ikke å tenke at "det blir nok vår tur en gang" heller. Kanskje det blir lettere hvis du forteller dem om din/deres situasjon? Vet det kan virke uaktuelt, men tenk hvordan det blir når alle begynner å snakke om svangerskapet deres og dere skal fortsette å holde masken... kanskje det er bedre om folk vet, sånn at de kan ta litt hensyn.

stakkars deg,kan tenke meg det var tungt for deg ja.håper det ordner seg for dere igjen snart

Sender deg en stor trøsteklem jeg....

Skjønner så godt hvordan du har det. Man vil så gjerne at det skal klaffe selv, og da er det så stusselig når det virker så enkelt for alle andre.

Håper det klaffer for dere fort igjen, kjære deg!

Klem, M

Ja, det var nok ett skikkelig slag i trynet. Jeg vil sende deg en god tanke og håper du kommer i gang med prøvingen igjen.

Var kommet rett over tre mnd. og det skjedde dagen før vi skulle fortelle det til dem.
Ellers hadde vi sagt det til de fleste. det var jo gått de "usikre" mnd.
Men hjertet hadde stoppet noen uker før det. Det er nesten det værste å tenke på.
Fikk en tlf fra en som var i besøket som visste om det. han ble helt dårlig da han fikk "god nyheten" for da kom jo jeg også til å å høre det.

Takk for fine ord. [:)]

huff, ja jeg forstår at den nyheten ble mottatt med blandede følelser.. Man vil jo så gjerne være engasjert og lykkelig på deres vegne, men så blir de negative følelsene og tankene også å trenge seg på.. Men jeg håper dere lykkes igjen selv snart, og at det går knirkefritt denne gangen. [:)]

Hei. Føler virkelig med deg. HAr selv blitt tante for ikke så lenge siden. Synes det var helt forferdelig da de fortalte at de skulle ha barn. Ble kjempe missunelig! Vi hadde da prøvd i 2 år, så slutter de på pille og er gravid med en gang. Nå er babyen født og han er jo selvsagt tantes lille gull. Men føler fremdeles en stikk i brystet, det eneste hele familien snakker om er babyen hele tiden!! Skulle ønske jeg kunne glede meg helt på deres vegne, men tror ikke det er mulig for meg. Dette får meg til å føle med som en forferdelig person!

Back
Topp