Skal bli tante!!! :D

Spire16

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Oioioi! Fikk den utrolig koselige beskjeden om at jeg skal bli tante bare 5 uker etter vår lille skal komme til verden. Det morsomme er at ingen vet at vi også skal ha en liten, så overraskelsen blir nok stor når vi avslører at det kommer to små rakkere med bare 1 måneds mellomrom. Tror bestemor får det hektisk med strikkepinnene utover vinteren! :)

Så koselig da :-) Gratulerer! Blir sikkert gode lekekompiser de små da :-)

Så gøy! Gratulerer :-)

Grattis ,er slik her også bare at svigerinna skal ha ca 14 dager før  oss,fikk vite det nå mens jeg var på ferie sammen med dem ...morro å skulle ha så nærme hverandre

haha! så gøy!!! åh! det er SÅÅ kjekt med søskenbarn på samme alder! vi er 4 stk født på samme tid og vi har altid vært kjempegode venner :)

selv venter jeg spent på mitt første tantebarn som kan komme når som helst :)

Gratulerer! Her har svigersøster og mannen termin 2mnd før oss..:) Vi fikk vite om det samme uka som vi fant ut at vi var gravide.. De vet ingenting om oss, så d er morro å prate m henne om hvordan formen hennes er osv uten at hun aner at hun prater m en i samme situasjon...;)

Så gøy! :-D slik var det med meg og søsteren min sist jeg var gravid også :-) Hun hadde termin 3 uker før meg, og fortalte det på lille julaftan, og jeg klarte å holde maska å fortalte det på julaftan :-) I tilegg fikk gullet et søskenbarn i januar, så de hadde bare blitt 6 mnd mellom dem også. Det tenkte jeg mye på når jeg fikk svangerskapsforgiftning og måtte avslutte svangerskapet mitt. Heldigvis er jeg gravid på nytt å da blir det ikke så langt imellom de likevell! 6 mnd, og 1 år imellom dem. Håper at alt går bra og at de blir sånn denne gangen! :-)

Så gøy! :-D slik var det med meg og søsteren min sist jeg var gravid også :-) Hun hadde termin 3 uker før meg, og fortalte det på lille julaftan, og jeg klarte å holde maska å fortalte det på julaftan :-) I tilegg fikk gullet et søskenbarn i januar, så de hadde bare blitt 6 mnd mellom dem også. Det tenkte jeg mye på når jeg fikk svangerskapsforgiftning og måtte avslutte svangerskapet mitt. Heldigvis er jeg gravid på nytt å da blir det ikke så langt imellom de likevell! 6 mnd, og 1 år imellom dem. Håper at alt går bra og at de blir sånn denne gangen! :-)

Back
Topp