Skal bli sunn

Datt du

Glad i forumet
Ja nå må eg legge vekk chips, brus og alt anna drit!

Eg vil begynne med sunt kosthold. Gjer ingenting om eg går litt ned i vekt og[;)] men ikkje snakk om mange kg ene.
Så kom med tips! Eg begynner i morgen!! Kva funker for dere?? Vil gjerne ha litt meir energi i kvardagen!

PS: Eg blir dårlig av lavkarbo så noe annet enn det.

Kom gjerne med dagsplanene deres for dere som eter sunt![:D]

ORIGINAL: Tøsa

Følger Grete Roede, anbefaler deg å registrere deg på vektklubben.no (gratis (det er ikke VG sin))
Der kan du registrere hva du spiser i løpet av en dag, så får du vite om du har spist nok av ditten og datten.

Det er ikke en slankekur, men en måte å legge om livsstilen på, du kan fortsatt spise det meste, men ikke veldig mye sukker og ikke veldig feit mat.
Går ut på å telle kalorier, er ikke så mye pes som man skulle tro.
Veldig enkelt!
Kan regne med å gå ned 1 - 1,5 kg i uka alt etter som.

Tusen takk![:D] Har fulgt den på VG før, men den koster peng!! Sjøl om den var fin å bruke!
Ifølge den så skulle eg ha i meg 1300 kcal for dagen. Gjekk den 2 kg så vart det stopp!
Så kan hende eg må trappe ned kcal?
Skal sjekke den andre vektklubben[:D]

kan også skjelkke ut alliplan.no
og matprat.no sunn mat:-)

ORIGINAL: Datt du

ORIGINAL: Tøsa

Følger Grete Roede, anbefaler deg å registrere deg på vektklubben.no (gratis (det er ikke VG sin))
Der kan du registrere hva du spiser i løpet av en dag, så får du vite om du har spist nok av ditten og datten.

Det er ikke en slankekur, men en måte å legge om livsstilen på, du kan fortsatt spise det meste, men ikke veldig mye sukker og ikke veldig feit mat.
Går ut på å telle kalorier, er ikke så mye pes som man skulle tro.
Veldig enkelt!
Kan regne med å gå ned 1 - 1,5 kg i uka alt etter som.

Tusen takk![:D] Har fulgt den på VG før, men den koster peng!! Sjøl om den var fin å bruke!
Ifølge den så skulle eg ha i meg 1300 kcal for dagen. Gjekk den 2 kg så vart det stopp!
Så kan hende eg må trappe ned kcal?
Skal sjekke den andre vektklubben[:D]

Det kan faktisk hende at du får i deg for lite kcal, får du forlite så går kroppen på sparebluss. Følger selv grete roede og da skal jeg ligge på 1900 kcal og jeg går ned ca 1 kg i uka

Beste eg vil ambefale er vanlig sunn kost, og trening! Er så mye god mat en kan lage, som er sunn!

Det er noe en kan leve med hele livet![:)]

Spise sundt i ukene, og skeie ut med god kvelds og litt snop på lørdagane, så går du ikkje lei![:)]

Back
Topp