Skal bli pappa, trenger ny bil!

Minken

Andre møte med forumet
Halloen!

Eg skal då bli pappa i September, og derfor trenger vi kjøpe oss ein ny bil.
Noken som har noken forslag? Einaste eg veit er at vi må ha firhjulstrekk. (fruen nektar kjøpe uten)

Prisklasse og/eller andre preferanser?

V70awd da?! Knallgod plass og gooood å kjøre... de er dyre nye, men greie bruktpriser.....! Gratulerer forresten!

Tja.. prisklasse? Kjøpte oss V70, men dog uten 4WD.. Kongebil! Masse plass og gode seter.. Ellers har du Subaru forester.. Legacy`en er kanskje litt liten og kompakt.. Noe dyr i prisen på de nye.. Men en fra 2003 er ikke helt gærn i pris! Grattis foresten! Skal sjøl ha en liten i september.

Prisklassen eg tenkte var mellom 100 til 150 tusen. ikkje eldre enn 2005 modell. Har tenkt Avensis, Legacy eller Octavia om nåken har erfaring med ein eller fleire av desse ynskjer eg gjerne info.
takker for gratulasjonar.

Her selv har vi volvo xc70 2008 modell og er kjempefornøyd(stor, romslig, go bagasje/vognplass, firhjulstrekk og komfortabel)... men den er vel ikk helt i din prisklasse? de koster jo en del :S

Her selv har vi volvo xc70 2008 modell og er kjempefornøyd(stor, romslig, go bagasje/vognplass, firhjulstrekk og komfortabel)... men den er vel ikk helt i din prisklasse? de koster jo en del :S

Takk for tips, men sambuar vil ikkje ha volvo. :)

Vi har avensis. Veldi fornøyd m den :)

Me har avensis, hatt den i 4 år no. Veldig fornøyd . Driftsikker og sikker bil. No må me selge den, fordi me venter 3 barnet og må ha ein større bil. Har ikkje lyst , men må man så må man :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dama di er ikke så dum hun! Jeg kunne ikke tenkt meg Volvo selv :P
Spørs hvilken prisklasse, da.
Audi A6? Passat? :) Eller så har man større biler som Pajero, Landcruiser, Outlander og Patrol f.eks.

Ford Kuga eller Nissa Qashqai funker bra i bratte bakker på vinteren ihvertfall. Har god erfaring med de både til korte turer og langkjøring. Grei plass i bagasjerommet. Ser ikke så store ut som de er :)

Back
Topp