Skal bli mamma i juli/august 2020

Solsikkemamma

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
For noen dager siden fikk jeg tre positive tester. Det er første gang! Jeg er kjempespent på hele prosessen og hvordan ting vil bli!

Terminkalkulatoren min sider at termin er 1. august! Blir spennende å høre hva legen sier!!

Noen andre som er like langt som meg her? :Heartblue
 
Gratulerer så masse :Heartred

1.august her også, men med nr 2 :hello2
 
Prøvd lenge? Virker nesten som det er enten eller på folk.

Og takk :) Ikke en planlagt nr 2, men velkommen :love017
 
Prøvd lenge? Virker nesten som det er enten eller på folk.

Og takk :) Ikke en planlagt nr 2, men velkommen :love017



Jeg prøvde ikke lenge! Vi lykkes etter 1 måned, altså første forsøk. Jeg synes dette er veldig rart fordi jeg har stor mistanke om at jeg har endometriose! Men er utrolig glad for at vi ikke fikk noen problemer:)
 
For noen dager siden fikk jeg tre positive tester. Det er første gang! Jeg er kjempespent på hele prosessen og hvordan ting vil bli!

Terminkalkulatoren min sider at termin er 1. august! Blir spennende å høre hva legen sier!!

Noen andre som er like langt som meg her? :Heartblue
Gratulere så mye❤️ Er selv 9 DPO i dag. Så skal starte opp med testing til helga. Veldig spent. Prøvd siden august. Men mannen er nye borte i jobbsammenheng så har vært vanskelig å treffe på dagene.
 
Gratulere så mye❤️ Er selv 9 DPO i dag. Så skal starte opp med testing til helga. Veldig spent. Prøvd siden august. Men mannen er nye borte i jobbsammenheng så har vært vanskelig å treffe på dagene.

Så spennende å se!! Krysser fingrene mine for deg :Heartred
 
Jeg prøvde ikke lenge! Vi lykkes etter 1 måned, altså første forsøk. Jeg synes dette er veldig rart fordi jeg har stor mistanke om at jeg har endometriose! Men er utrolig glad for at vi ikke fikk noen problemer:)


Så godt :D Kan jo hende dere var heldige. Har du vært på noe utredning for endometriose?
 
Så godt :D Kan jo hende dere var heldige. Har du vært på noe utredning for endometriose?

Det har jeg ikke. Men det ligger i familien, jeg ble født etter prøverørsforsøk. Min bestemor har det også :) Jeg har hatt mange symptomer. Var hos legen og ble henvist til sykehuset. Legen på sykehuset ville gi meg p-piller for å se om smertene ble bedre. Følte meg ikke tatt på alvor!

Men nå er jeg lettet for at det gikk så greit! Har hatt mye bekymringer rundt dette:)
 
Gratulerer! :Heartbigred
Har termin rundt 1. august, ble gravid for første gang på første forsøk jeg også! :happy:
 
For noen dager siden fikk jeg tre positive tester. Det er første gang! Jeg er kjempespent på hele prosessen og hvordan ting vil bli!

Terminkalkulatoren min sider at termin er 1. august! Blir spennende å høre hva legen sier!!

Noen andre som er like langt som meg her? :Heartblue
Hei! Her står det at jeg har termin 6.august så vi er ikke mange dager fra hverandre :) 4+4 i dag!
 
Back
Topp