Skal Bestille

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Meg en Ultralyd fordi jeg har ikke min ordinære før 12 juni å da er jeg 21 uker på vei:) Skal til syden 23 mai, derfor har jeg sent ul:)

Det jeg lurer på er hvor tidlig kan man se kjønnet på Ultralyd? Er i uke 13.3 nå:)
Har litt lyst å vite kjønnet sånn at jeg kan handle klær i syden:D

Når jeg var på tidlig ul så spurte jeg å da sa hun at de kunne se det i uke 14. Søskenbarnet mitt var i uke 12 og fikk da vite at hun hadde en jentebaby i magen:)

Åh:D Spennende:D Da skal jeg bestille meg en time:D

Jo lenger du har kommet jo bedre svar får du, så hadde jeg vært deg ville jeg ventet litt.

Jeg var på UL forrige uke, altså uke 15, og jeg fikk ikke vite det. Kan godt hende at hun så det, men hun ville i såfall ikke si det.
Hun sa at kjønnsleppene til jentene kan være like store som testiklene til gutta så tidlig, så man risikerer å få vite "feilt" kjønn.
En kollega av meg fikk beskjed om gutt i uke 14, også fikk de vite at det ble jente i uke 18, og han ble faktisk skuffa med en gang - fordi de hadde innstilt seg på gutt. Så jeg ville ikke hatt for store forhåpninger (det hadde jeg), og hvis du får vite kjønn, ville jeg ventet med å handle til den ordinære UL'en og ta det med en klype salt... :)

Takk for gode råd:D

Kan man se det litt mere tydelig i uke 16/17 ?:) Jeg drar til syden når jeg er 18 uker:):)

marihewn skrev:
Takk for gode råd:D

Kan man se det litt mere tydelig i uke 16/17 ?:) Jeg drar til syden når jeg er 18 uker:):)

Sikkert lurt å bestille i uke 16/17 om du veldig gjerne vil vite kjønnet før du drar.. Spennnede da :)

Bare husk på at det finnes ingen garantier for at babyen vil vise deg kjønnet sitt selv om  du bestiller deg UL:P
Mini her kneip igjen helt til rundt uke 22;) Snudde seg med ryggen til og gjemte ballene slik at de ikke syntes;)

Back
Topp