Skal barnet ditt starte opp med noen fritidsaktiviteter til høsten?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Turn, dans, svømming, fotball ... Skal barnet ditt delta i fritidsaktiviteter i høst? Hvilke? Har du erfaringer å dele med andre foreldre som skal velge fritidsaktiviteter til sine barn?
 
Mellomste har meldt seg til korpset så hun begynner undervisning på fløyte i kulturskolen i slutten av august.

Hun har lyst til å begynne på speideren også, men da må hun trolig slutte på fotball for de kræsjer pr nå på tid. Hun går også på kor og håndball (sistnevnte startet vel ikke opp igjen før mot vinteren da) så jeg synes det kan bli litt vel mye også.

Eldste fortsetter nok i korps og trolig speideren også.

Yngstemor får vente litt tror jeg. Hun hadde nok hatt glede av et kurs eller to på barnedans men jeg tror ikke vi har kapasitet til å følge det opp. Hun er bare 3,5 og tåler fint å ikke gå på noe annet enn bhg
 
Jepp -babysvømming!

De to store driver med turn og gaming
 
Småbarnssvømming :) Gleder meg til hun blir 2 år og hun kan begynne på barnedans/lek. :)
 
De fortsetter med håndball og korps. Så får man se da, om de får lyst til noe annet også.
 
Det er ikke så mye å velge i til 5åringer her, så vi tenker å ta en prøvetime på allidrett og se hvordan det går :) Er ikke sikkert han godtar å følge regler i lek, så hvis det ikke går kjøper vi årskort i svømmehallen og drar dit en gang i uka :)
 
Skolegutten skal fortsette på fotball og kanskje svømming. Han på snart 2 år får vente litt.
 
Eldste på 7,5 går på turn & trampett, og skal begynne å ta gitartimer til høsten.
Mellomste på 5,5 har lyst til å begynne på t & t med broren, og på fotball.
Yngste på 3 får vente litt til :)
 
småbarnsvømming på et barn og ishockey og allidrett på et barn
 
Nei venter til han blir litt større
 
De 2 eldste går på fotball og all idrett. Det skal de fortsette med. Har en grense på 2 aktiviteter per barn, ellers blir det for mye å følge opp når nr 3 også begynner. Han er bare 4 år nå, men går på småbarnstrim. Det holder enn så lenge syns jeg.
 
Eldste står på venteliste til svømming, håper det blir plass til henne.
Minstejenta har ikke lyst til å begynne på noe, og siden hun skal begynne på skolen og bli storesøster nesten samtidig så tenker vi at hun ikke skal presses til enda flere forandringer.
 
Back
Topp