Skal barna gå Halloween?

Ja skal gå en liten tur med eldste, han er 5år :-)

Ja, storegullet skal gå. Han er 9 år.

Ja! De er på 8 og 5 år. Kanskje jeg tar med mini på 3 år også, men litt skeptisk.

Nei, de er for små. Når de blir eldre håper jeg de kan se spenningen ved å dele ut godteri, istedenfor å gå rundt ute å ringe op!

Nei, tror ikke det. Kanskje hvis noen av vennene hans spør. Eldste er 6.

Nei. Men det er fordi det enda ikke er vanlig noen går halloween her. Men de skal på ett arrangement da. Det er heller mer vanlig her med en stor felles

Min gutt er bare 3 år enda, så tror vi dropper det da han er så liten :P Men mulig vi skal på et arrangement som heter Hallovenn da :) Der er alle barna (og foreldre) invitert til å kle seg ut i snille kostymer og være med på lek, konkurranser og moro. Det vil også bli underholdning og salg av mat og snacks :)

Nei, 2 og 3 år gamle. 3-åringen synes slikt er skummelt så da får vi prøve igjen neste år.

Ja seksåringen skal gå. Får se å avtale med noen i klassen i nabolaget å gå sammen.

Nei, hun er for liten enda. Drøyer det til hun selv vil gå og skjønner hva det går ut på.

Ja! Eller 11 åringen skal vel:) Mens klassen til frøkna har Halloween fest med løype i skogen med poster:D

#Happyface fra appen#

Ikke kommet så langt enda, men jeg tror det. Hun er 4 :) hun har iallefall snakket mye om Halloween i det siste.

Ja, jeg tar en liten runde med henne. Hun er snart 3 år.

Back
Topp