Skal alle..

Vi hadde ikek dte med storebror, men her har de!

Tror det varierer rundt om!

Vi skal vertfall. Men vet ikke hva som er normalt jeg [8|]
Sikkert litt variasjoner utifra hvor man bor.......?

Vi var ikke på 4 mnd kontroll[:)]

Men vi var innom HS og veide han når han var rundt 4 mnd fordi vi skulle egentlig til fysio..

vi skal det[8|]

Vi skal ikke, her er det bare 3 og 5 måneders. Så tror jeg neste er 8 måneder. Handler vel litt om hvor travelt det er på de ulike helsestasjonene.

Her er det ikke satt opp noen kontroll mellom 3måneders- og 5månederskontrollen. Men det er åpen helsestasjon noen timer hver tirsdag, hvor vi kan komme å veie og måle. og vi blir oppfordret til å ringe hvis vi skulle lure på noe, eller trenger råd[:)]

jeg skal ikke før 5 mnd [:)]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Vi skal ikke før 5 mndr kontroll i mars!

Skal på barselgruppe da. Så blir nok veiing og måling da, men ikke noe mer tror jeg ;)

Her skal vi på 4 mnd.. fikk vite dette på 3 mnd kontrollen, men hu sa da at det var noe nytt de hadde begynt med..
(Iallefall her)

vi skal!

Vi skal til sånn felles fysiotime med andre 4.mnd'r gamle, og så på 5.mnd'r når hun er det!! [:D]

vi skal ikke det. men skal på en kontroll med fysio neste uke, men den tror jeg egentlig skulle vært da hu var rundt 2 måneder. neste ordentlige kontroll er 5 mnd kontroll

ORIGINAL: Cybele

Vi skal ikke, her er det bare 3 og 5 måneders. Så tror jeg neste er 8 måneder. Handler vel litt om hvor travelt det er på de ulike helsestasjonene.

Jeg skal på ekstra kontroll i morgen, men ingen av de andre på barsel gruppa mi skal det. Men jenta mi har favoritt side, så HS skal se hvordan det går med det :)

Her er det 4mnd.. alltid moro med målinger![:D]
Skal ha en midt mellom 3 og 4 og.. pga PKV vaksina skal settes.

Har 4 mnd kontroll her. Har hver mnd fram til 1 år også blir det vel 15 mnd neste igjen.

Back
Topp