Skal aldri mere...

sengepolka

Elsker forumet
.. tenke følgende:

1: jeg kommer aldri til å få barn.
2: to streker er to streker og da er det ikke noe å være usikker på...

For jeg har nemlig tenkt begge disse tingene hundre ganger...

MEN når man står midt oppi det selv, så er plutselig to steker (en svak og en sterk) plutselig ikke så selvfølgelighet allikevel...

DA KOMMER USIKKERHETEN SNIKENDE PÅ...

Og dette VET jeg alt om fordi:

Jeg har tatt  4 forskjellige graviditetstester i går og i dag pga usikkerhet, men...

JEG ER GRAVID!!!!

så nå sitter jeg og venter og venter på at samboeren skal komme hjem for på middagsbordet ligger det et kort som er pakket inn.. og i kortet så står det:

Kjære verdens beste...

Jeg skal bli storebror

Stor klem fra .... (navnet på pusekatten vår)

hihi... jeg gleder meg sånn til å se han for dette er vårt første barn for oss begge to..
Bare krysser fingrene på at dette går kvirkefritt i 9 mnd.

Gratulerer så masse med hjemmelaget mirakel [:D] Rakk du og begynne på sprayen?

gratulerer så utrolig mye [:D][:D]

Ja.. jeg begynte forrige tirsdag så i dag har jeg ringt gynekolog og trondheim og gyn igjen....
streken var veldig svak og jeg ble så usikker på hva jeg skulle gjøre...
Personlig er jeg litt i sjokk og har ikke helt skjønt det enda, hun i Trondheim ble jo helt bursdag... hihi......

Det mest utrolige er at vi har hatt sex kun 1 gang den siste måneden (rett og slett fordi jeg hadde gitt opp litt og ikke orket tenke mere på det iom at det begynte å nærme seg IVF.

Tips uansett: SLUTT å røyk for de av dere som gjør det, det gjorde vi begge to i januar og jeg tror det er det som skulle til.... vi har drukket både vin, øl og spist som vanlig (masse fymat [>:][>:]) men er nesten overbevisst om at det er røyken som har ødelagt det meste for oss....
ORIGINAL: fano

Gratulerer så masse med hjemmelaget mirakel [:D] Rakk du og begynne på sprayen?

Gratulerer, så hyggelig! Tror kjæresten din blir kjempe glad[:)][:)][:)]

Gratulerer så mye! Så fantastisk!!!

ORIGINAL: Honning

Gratulerer så mye! Så fantastisk!!!

Gratulerer så utrolig mye!!!!! Kjempe stas[:D][:D]

ORIGINAL: GunnElin

så gøy :)

Gratulere så masse :)

Jeg venter enda... han er rett rundt hjørnet... hihi [:)][:)][:)][:)]

skal fortelle etterpå, men først skal det spises litt biff etter han har fått vite det...

Ja, dette må dere feire[:D]
Gleder meg til å lese hvordan han reagerte[:D][:D][:D]

Stakkar gutten min.. kom hjem intetanende og ble så glad for å få pakke, og da han åpnet den så ble han helt rørt og skjønte nok ikke helt hva det var. Tror han spurte 10 ganger og bare kastet seg rundt halsen min.. hihi [:)][:)][:)][:)][:)]

har nok ikke helt gått opp for noen av oss enda gitt...

Å, kjære sengepolka!! Gratulerer så utrolig mye - nå fikk jeg et skikkelig smil om munnen[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Å, kjære sengepolka!! Gratulerer så utrolig mye - nå fikk jeg et skikkelig smil om munnen[:)]

ORIGINAL: Tutte

sign denne[:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

ORIGINAL: Tutte

sign denne[:)]

TUSEN TAKK for alle gratulasjoner, dere er så søte... [:)][:)][:)]
Jeg har ikke helt skjønt dette enda og tror liksom ikke helt på det, men det går seg vel til.

Ikke vil jeg fjerne ASS BEF logoen heller, for den er kjempefin og jeg er stolt av å være i en gruppe med så mange forståelsesfulle jenter...

Ha en knall helg jinter [:D][:D][:D][:D]

Så rørende. Gratulerer så mye[:D]

Gratulerer så mye!! [:D]

Back
Topp