hoppsideisi1
Glad i forumet
.. Coop OBS. Handla meg en smoothie maskin for julegavepenger forrie uke. I går da jeg skulle lage smoothie så begynte den å ryke og lukte brent. Så tenkte jeg skulle dra å få bytta den i dag. Har ikke kvittering, men alle andre plasser jeg handler så får jeg bytta uten kvittering. Nei her fikk jeg klar beskjed om at jeg MÅTTE ha kvittering eller så tapte de penger på det.
Så fikk jeg spørsmål om jeg var medlem og hadde brukt medlemskort der, neei sa jeg det hadde jeg ikke. Nei da kunne de heller ikke hjelpe meg. Så fikk ikke noe hjelp. Dro hjem med en ødelagt blender. De kunne ikke hjelpe meg på noen måte. Helt oppsatt på den kvitteringa.
Så i morgen ringer jeg ledelsen eller så ringer jeg forbrukerrådet. Sånn kundeservice godtar jeg IKKE. Jeg handler masse på OBS hver uke, bruker masse hundre kroner der borte, så skal det bli sånn når man ikke er medlem ..
Hva synes dere?
Og hva ville dere gjort?
Etter noen e-posta fram og tilbake med diverse sjefer for OBS så får jeg meg ny blender uten noen problem. Sjefen på OBS mener det er skjedd en svikt hos de ansatte, for dette var ikke noe for de ansatte å bestemme, dette skulle de ringe ledelsen om når en kunde kommer inn med en slik sak. Ikke var det rett av dem heller å sende meg avgårde med en ødelagt blender uten å gjøre opp for seg. Hurra :) Viser seg da at man skal kjempe, for man får det som man vil. De ville nokk ikke miste en kunde som handler masse barnemat der hver uke for mange hundre kroner :)
Så fikk jeg spørsmål om jeg var medlem og hadde brukt medlemskort der, neei sa jeg det hadde jeg ikke. Nei da kunne de heller ikke hjelpe meg. Så fikk ikke noe hjelp. Dro hjem med en ødelagt blender. De kunne ikke hjelpe meg på noen måte. Helt oppsatt på den kvitteringa.
Så i morgen ringer jeg ledelsen eller så ringer jeg forbrukerrådet. Sånn kundeservice godtar jeg IKKE. Jeg handler masse på OBS hver uke, bruker masse hundre kroner der borte, så skal det bli sånn når man ikke er medlem ..
Hva synes dere?
Og hva ville dere gjort?
Etter noen e-posta fram og tilbake med diverse sjefer for OBS så får jeg meg ny blender uten noen problem. Sjefen på OBS mener det er skjedd en svikt hos de ansatte, for dette var ikke noe for de ansatte å bestemme, dette skulle de ringe ledelsen om når en kunde kommer inn med en slik sak. Ikke var det rett av dem heller å sende meg avgårde med en ødelagt blender uten å gjøre opp for seg. Hurra :) Viser seg da at man skal kjempe, for man får det som man vil. De ville nokk ikke miste en kunde som handler masse barnemat der hver uke for mange hundre kroner :)