skaffet passbilder i dag. Flere som skal ut å reise med de små i sommer?

Eiramjenta

Forelsket i forumet
Morsom affære. Var hos fotograf med dem. Problemet var bare å få tatt et bilde der hun ikke smiler,ikke har hendene i fjeset og ser rett fram. Det gikk etter noen forsøk

Vi har bestilt tur til Mallorca en uke i juni. Gleder meg masse. Vi har valgt et stort hotell med all inclusive, aktivitetsklubb til barn, hoppeslott, 5 vannrusjebaner,tur område og ligger rett ved stranda. Tenker at vi skal være mest mulig på hotellet og område rundt. Vi tar kanskje taxi til sentrum en dag. Eldste jenta vår blir snart 6 år og jeg tenker det er nok underholdning for henne å være på hotelle. Orker ikke stresse rundt

Skal dere på ferie i år?

Oi det hørtes flott ut! :) 

Blir nok ingen tur til syden på oss i sommer, men blir kanskje en god gammeldags tur til Sverige. Tror nok jeg også ville gjort det slik som du gjør det, om vi skulle til syden. Å få all inclusive og være på hotellet. Blir nok enklest når man har baby :)  Vi driver og sparer til hus, så blir ingen dyr sommerferie på oss.. 

Lilleputten skrev:
Oi det hørtes flott ut! :) 

Blir nok ingen tur til syden på oss i sommer, men blir kanskje en god gammeldags tur til Sverige. Tror nok jeg også ville gjort det slik som du gjør det, om vi skulle til syden. Å få all inclusive og være på hotellet. Blir nok enklest når man har baby :)  Vi driver og sparer til hus, så blir ingen dyr sommerferie på oss.. 

Skjønner godt dere prioriterer å spare til hus. Spennende å titte på hus Og å ferie i Sverige er jo kjekt det

Vi hadde heller ikke råd til å reise på ferier utenlands mens vi sparte til hus og de to første årene etter at vi kjøpte hus. Som familie har vi bare vært i utlandet 1 gang. Det var for 2 år siden da vi var en uke på Kreta. De årene vi ikke reiser på ferie benytter vi oss av hytta til foreldrene mine. Ferien i år koster 19000,- inkludert hotell, fly, buss, mat,drikke,is, klubb for 6 åringen, barnestol og trille til minstejenta. Synes ikke det var så ille.

God tur til Sverige

vi var i syden allerede når julie var ca 10 uker i sept i fjor:) neste lange tur nå blir barcelona i sept når hu er 14 mnd:) i sommer blir d dagsturer til sverige, tønsberg og kragerø:)

Vi skaffet pass for ca 2 måneder siden, og kom hjem fra England i natt. Reisen gikk kjempe fint begge veier. Overraskende bra!

Når vi var hos fotografen for å ta passbildet endte de faktisk opp med å bruke det første bildet de tok. 

Vi skal reise igjen til syden om 2 uker, blir borte 6 uker. Foreldrene mine har en leilighet som har vaskemaskin, kjøleskap og alt man trenger der nede. Det er både voksen og barnebasseng, samt en trapp ned til stranden, så der skal vi kose oss i varmen. Er både satelitt tv og mulighet til å ordne internett. Gleder meg, men når vi kommer hjem er det rett på jobb for meg..

Back
Topp