twinanne
Forumet er livet
Ja det var diagnosen jeg fikk hos legen min i dag, som sakt så falt jeg utenfor jobben første dag etter påske , for 10 dager siden og slo høyre kne og ankel. Men heldigvis så tror legen at dette vil ordne seg selv, dersom ikke så blir det full undersøkelse med eller uten operasjon. Men for krysse fingrene for at kroppen ordner opp i dette på egenhånd.
Prøveline det blir nok dårlig med både gåturer og annen aktivitet for meg fremover, jeg som hadde så store planer om dette da, men sånn er det.
Sitter her med en ekkel støttestrømpe nå, jeg for vel se om den for lov til å sitte der den skal eller om det ender med at jeg fjerner den. OK jeg hvet den skal sitte på men den er litt ekkel også[&:]
Prøveline det blir nok dårlig med både gåturer og annen aktivitet for meg fremover, jeg som hadde så store planer om dette da, men sånn er det.
Sitter her med en ekkel støttestrømpe nå, jeg for vel se om den for lov til å sitte der den skal eller om det ender med at jeg fjerner den. OK jeg hvet den skal sitte på men den er litt ekkel også[&:]