Skadet indre menisk

twinanne

Forumet er livet
Ja det var diagnosen jeg fikk hos legen min i dag, som sakt så falt jeg utenfor jobben første dag etter påske , for 10 dager siden og slo høyre kne og ankel. Men heldigvis så tror legen at dette vil ordne seg selv, dersom ikke så blir det full undersøkelse med eller uten operasjon. Men for krysse fingrene for at kroppen ordner opp i dette på egenhånd.

Prøveline det blir nok dårlig med både gåturer og annen aktivitet for meg fremover, jeg som hadde så store planer om dette da, men sånn er det.

Sitter her med en ekkel støttestrømpe nå, jeg for vel se om den for lov til å sitte der den skal eller om det ender med at jeg fjerner den. OK jeg hvet den skal sitte på men den er litt ekkel også[&:]

He he...Ivara du er morsom du, jeg har ikke tenkt så lang at man kan ha behov for støttestrømper ved graviditet, denne her er nok litt anderledes er bare over kneet, med spiler i sidene strammer og er litt stiv.

Ønsker deg god bedring her og!!

Og Ivara, har dere fått søkt på ivf i dag? Vært hos legen? Spennende!! [:)]

God bedring da, håper kroppen fikser dette på egenhånd.

ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: * Bobbo *

Sign denne. Kan tenke meg du brått kjeder deg litt Twianne, nå som du må holde deg litt i ro[;)]

Takk skal dere ha, skal prøve å holde beinet i ro, men det er sannelig ikke lett.
Nå står vi på farta til å reise til Uddevalla i Sverige, men jeg håper jeg kan slappe av litt mer til uken, den siste tiden har bare blitt til stress med et vondt kne ettersom jeg har måtte være med på så mye.

Huffameg twinanne! Det hørtes ikkje bra ut! Nei, håper kroppen ordner opp i dette, så du slepper noko operasjon!![:)] Men koss er foten å gå på då, du klarar å komme deg rundtom? Håper det ordner seg snart i alle fall, god bedring og god helg[:)]

Takk skal dere ha jenter.

Når det gjelder om jeg kommer meg rundt ja, og skikkelig kort lunte har jeg også, det gjør vondt og jeg blir veldig fort sliten, dette er neppe pga nesesprayen, men det kan jo være en kombinasjon også, jeg merket ikke noe til humørsvingninger sist jeg tok nesesparyen.

Fredag så greide jeg det meste, har ikke kontrol; når tok ut skillpadda fra akvariumet jeg skulle vaske så greide jeg på et eller annet hvis å sette meg delvis på den ene delen av glasslokket til akvariumet som lå i den gamle hudsofaen, når jeg la kosegutten i genseren ned på en pute på gulvet, kunne jo ikke bøye knea på vanlig måte så jeg beregnet litt feil, og satte litt av rompa på kanten av glassplata som knakk i 2 + et par biter til Så var det rengjøring av akvariumet; jeg slamsugde og min mann fløy med bøttene, men han skulle jo gjøre flere ting samtidig så jeg blei litt irritert og tømte den siste bøtten i do selv. Så fylte jeg akvariumet selv med 6 bøtter, men jeg var litt ustø så det  eh....ble litt reint vann på gulvet også, skvetta litt Så min mann måtte både støvsuge og rydde opp i sofaen og fjerne litt glasskår, og deretter tørke opp på gulvet.  Men kvelden var ikke over enda. Gulrotkakene ble greie, det var litt stor oppskrift så det ble en hjerte kake og en liten kake. Det gikk greit helt til pyntingen, det var forsåvidt greit med sjokolade roser og sjokolade bladene som jeg dekorete med. Men når jeg skulle skrive og lage streker med grønt så skalv jeg, da hadde jeg ikke krefter igjen - snodige greier, husk jeg er jo amatørkunstner med en stødig hånd. Da var jeg helt utslitt etterpå.

Så nå er det jobb i morgen, for se hva jeg skal kløne med da. Det er 2 møter også, så jeg for passe på temperamanget mitt, min lunte er skikkelig kort fortiden[8|]

ORIGINAL: smygel 78

[:D]Jeg må le litt av det du skriver du er jo så morsom hehe[:D]

jeg håper det har gått bra på jobben i dag da,tross all irritasjon(som jeg har full forståelse for)
Det er nok ikke umulig det har noe med hormonene å gjøre skal du se...
vet hvordan det er...

gulrot kaken ble sikkert veldig god også kan jeg tenke meg[:D]

Back
Topp