Skadelegevakta på ahus??

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
Hvordan skader må man ha da ?? Jg har plutselig idag fått ekstremt vondt i hælene jg klarer nesten ikke å gå. Kan jg gå ditt da ? Eller er dette mer for allmene legevakt!?

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app

Du får ringe dit eller evt ribge den vanlige legevakta på Lillestrøm først for å høre hvilken plass som er riktig.. jeg tror egentlig lille er riktig for ahus er vel tilfelle brudd og kutt og sånne skader tenker jeg..

På "mobben"

Ahus legevakt tar ikke brudd, skader som må sy eller voldtekt. Da blir man henvist til den i sentrum. Var der selv på fredag, derfor jeg vet. Men er en super legevakt for syke barn, voksene og som kanskje trenger sykemelding osv. Hadde 10 stykk forran meg og fikk hjelp innen 40 minutter. Da var jeg der 10 minutter før åpningstiden.

Så en dame med datter på kanskje 3 år som trengte sting i panna og de ble henvist til legevakten i storgata..

Nedre Romerike legevakt i Lillestrøm tar akutte sykdommer og kriser.

Skadelegevakt Ahus tar brudd, kutt og leddbåndskader samt hjernerystelser og mindre trafikkulykker.

iPad!!

Ahus legevakt tar ikke brudd, skader som må sy eller voldtekt. Da blir man henvist til den i sentrum. Var der selv på fredag, derfor jeg vet. Men er en super legevakt for syke barn, voksene og som kanskje trenger sykemelding osv. Hadde 10 stykk forran meg og fikk hjelp innen 40 minutter. Da var jeg der 10 minutter før åpningstiden.

Så en dame med datter på kanskje 3 år som trengte sting i panna og de ble henvist til legevakten i storgata..

Eh jo, kirurgisk legevakt Ahus syr, gipser osv

iPad!!

Back
Topp