skade på vogn etter busstur

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
var med på en ubehagelig busstur,bussjåføren kjørte hele veien som en gris,og endte med flere inkl meg som fikk småskader i en sinnsyk bråbrems.

men vogna har også fått en skikkelig trøkk,er en teutonia spirit s3, styret har blitt skikkelig skjevt, og knotten man må trykke inn for å få heva/senka styret er ødelagt.

kan det gå kjappere om jeg tar det via min reiseforsikring? el bør jeg la tidne gå og vente på at det skal skje noe gjennom forsikringen til busselskapet? aner ikke om det kan repareres,eller åssen policy teutonia har,for frykter jo at hele stanga ned til hjulet har blitt kraftig redusert levetid på.

vogna går an å trille,men får ikke klappa den sammen

Hadde du vogna sikret med utstyret i bussen? de remmene?

du bør ta kontakt med kolumbus med det samme, og også ta kontakt med ditt forsikringsselskap.
Hadde også tatt det med lokalavisen, om ikke kolumbus svarer på henvendelsene dine med det samme.
På tide at det blir en opprydning i hele buss-selskapet nå!

Tok engang buss fra kvadrat til stavanger.
Buss sjåføren som kjørte var på opplæring, og hadde med seg en til som forklarte hvordan han skulle gjøre det.
Ikke nok med at han kjørte for fort og som en gris, men han endte hele bussturen med å meie ned ene skiltet som er rett ved fotgjengerovergangen, før man kommer inn til bussterminalen.

hele kolumbus er ubrukelige..hehe.. jeg kunne ikke ha vognen festet i stropp,for er ikke plass til at jeg står der samtidig,pga at det var to vogner ombord. så hadde på håndbrems,og holdt fast vogn med en hånd,og meg selv med en.. jeg er gul og blå fra nakken ned til hoften..jeei..p asser fint med ett ødelagt bekken.

men dette er veolia transport,e de som har anavar for passasjerer og skader. har snakket med dem ang,meg og får igjen heeeeele beløpet for legevaktsturen jeg måtte på,for å få dokumentert skaden...

skulle gjerne kontaktet avisa,men jeg orker ikek komme på trykk..

har nå snakket med reiseforsikringen vår,og fyllt ut skadeskjema som jeg har returnert. så må jeg bare ta bilder og ettersende! har unlimided som grense på forsikringen,så skal jo ikke være noe prob å få dette reparert eller få ny vogn.

Back
Topp