Husverten vår (vi leier sokkelleilighet) har singel på uteområdet sitt som det er meningen det skal komme belegningsstein på så vidt vi har forstått. Dette drøyer veldig med å komme da han skal gjøre det selv og har pratet om dette i 1.5 år nå (så lenge vi har bodd her). I høst satte han opp en kant i skille mellom eiendommen sin og gaten samt ca 1.5 m på toppen fra trappeoppgangen til leiligheten vår der hvor jeg går opp og ned med vognen når jeg skal ut på tur. Pga singelen så blir kanten som skiller eiendommen fra veien litt høy og det skraper borti understellet på bilen min. Nå er beskyttelsen (av vidt jeg forsto på gubben) til eksosen løsnet og må fikses. I tillegg er jeg på nær nippet til å ødelegge hjulene på vognen når jeg spesielt skal inn igjen fordi kanten mot trappen er så høy at når jeg skal over så kommer jeg ikke over med bakhjulene uten omtrent å ødelegge forhjulene.
Noen som vet hvilke rettigheter vi har på skader på bil og evt vogn som kommer som følge av noe husverten har laget til ifm uteområdet? De har selv ikke flyttet inn inn i sin del og har ikke vært her på nærmere 5 måneder nå. Ikke lett å få tak i på tlf heller. Han skulle f.eks komme å fikse noe i leiligheten her helgen for 3 uker siden og vi har enda ikke sett eller hørt noe fra han
Noen som vet hvilke rettigheter vi har på skader på bil og evt vogn som kommer som følge av noe husverten har laget til ifm uteområdet? De har selv ikke flyttet inn inn i sin del og har ikke vært her på nærmere 5 måneder nå. Ikke lett å få tak i på tlf heller. Han skulle f.eks komme å fikse noe i leiligheten her helgen for 3 uker siden og vi har enda ikke sett eller hørt noe fra han