Ska vist ha baby [emoji85]

rosedama

Gift med forumet
Vet jeg skal ha baby å kjenne liv hver dag. Fikk ei datter for 19år siden å så har jo vært gjennom det før.
MEN det har virkelig ikke gått opp for mæ enda. Har handla inn meste av utstyret å. Men særiøst? SKA Æ HA BABY???
Både skummelt å spennende å virkelig ønska. Men å vær så heldig da?
Hihihi... trur faktisk det har gått opp mere for mannen enn for mæ.

Vet jeg skal ha baby å kjenne liv hver dag. Fikk ei datter for 19år siden å så har jo vært gjennom det før.
MEN det har virkelig ikke gått opp for mæ enda. Har handla inn meste av utstyret å. Men særiøst? SKA Æ HA BABY???

Hahahaha! Jeg har det litt så samme måte [emoji23] En ekte baby som skal komme liksom!?!

Føler det på samme måte... fortsatt uvirkelig. Skjønt, jeg kjenner ikke noe til liv enda heller, blir bare større :p
Jeg merker også det at det å få ting i orden, er viktig for å få en mer følelse på det.. her har vi ikke ordner med rom eller hvordan vi vil ha det. Fordi det er gutterommet som må ofres og han vil ha det i det lengste. Kjenner jeg vil ha det klart nå :p Da får jeg lagt klær i skuffer og satt på plass ting der de skal være

Back
Topp