ska egentlig legge meg tidlig...

Angel with baby

Elsker forumet
Tenkte eg... Men så ser da ut te å bli spennende i paradise hotel i kveld! Daniel so grine (e da ikkje da han heite??) og greier!!

Blei litt usikker på om eg ska legge meg tidlig..
Sitte og ser på masterchef no, og kjenner at eg BØR legge meg etterpå.. Men så e da paradise då!!

ORIGINAL: KiNiZ

hehe

jeg og skulle legge meg tidlig, men så "MÅ" jeg se CSI hehe

e sånn her og! Føle meg skikkelig som Albert Åberg!!! Skal bare, skal bare!!! Trur eg for ein gong skyld ska vera flink å riva meg opp av sofaen og gå å legge meg!!

ORIGINAL: Angel with baby

ORIGINAL: KiNiZ

hehe

jeg og skulle legge meg tidlig, men så "MÅ" jeg se CSI hehe

e sånn her og! Føle meg skikkelig som Albert Åberg!!! Skal bare, skal bare!!! Trur eg for ein gong skyld ska vera flink å riva meg opp av sofaen og gå å legge meg!!

ja det gjør du rett i, vet ikke om jeg klarer å være like sterk som deg der...

kjøp en sånn boks sånn at dere kan ta opp det dere vil se.. det har vi, å det er supert..[:D] hvis jeg ser en film og blir trøtt, setter jeg bare på opptak så ser jeg resten dagen etter..[:-]

Synes paradise er mye bedre i år. Petter var så sykt slitsom i fjor.. Også handlet det jo bare om Ida og Rune i starten (zzZzz) også gikk det over til mobbetrioet Nanna, Iris og Lene. Jey, i år er det jo til og med man on man action [8D]

ORIGINAL: Katie85

Synes paradise er mye bedre i år. Petter var så sykt slitsom i fjor.. Også handlet det jo bare om Ida og Rune i starten (zzZzz) også gikk det over til mobbetrioet Nanna, Iris og Lene. Jey, i år er det jo til og med man on man action [8D]

man on man?? Noke eg ikkje har fått med meg??
Men eg klarte altso å rive meg laus frå sofaen i går! Følte meg super stolt! Men va jo litt ekstra lett når sambo la seg samtidig då! *knis*
Da so va kjekt i fjor at da va litt meir spredt personligheter, i år syns eg dei virke litt "like"
Og enig med Sjeglo! Daniel e ein raring! Håre han går ut på torsdag!!

Paradise mååååå jeg bare se altså! [:D]

tenker alltid at "i kveld skal jeg legge med tidlig",men skjer det? nei[8D]hehe...må se paradise jeg å...blir avhengig[8D]

Back
Topp