Ska dokker fortell...

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
kjønnet på babyn om d vises på ordinær ul ?

Ja, det skal vi nok.
Usikker på om vi kommer til å dele navnet. Men kjenner jeg meg selv rett, så gjør vi nok det og. Hehe...

I dag delte vi nyheten på fb også. Så nå er det HELT offisielt 

Ja det tror jeg vi kommer til å gjøre:) Er sååå spent!! Litt vittig for det er jo enten eller (som oftest) og gutt eller jente like herlig! 3 uker igjen....

Vi veit itj heilt om vi ska vit kjønnet enda,men æ regne me vi vil vit d når vi e på ordinær ul :) Vi ska fortell nyheten på facebook etter vi har vorre på o-ul å sjekka at aillt e i orden :o) Vises itj enda, så vi vente me å fortell :)
Bestemødren vet d da :)

Vi blir nok å fortelle kjønnet ja. Alle er så spent. Navnene har vi hatt klare siden før vi ble gravide, så de fleste vet det også:) 3 uker igjen til Ordinær UL:)

Vi kommer ikke til å fortelle kjønnet nei, kaaaanskje til besteforeldre/tanter/onkler...Men til venner er vi stille... 
Men jeg går jo rundt å sier nå at jeg er sikker på at det er en gutt... Hahaha ;) 

Ja, klarer nok ikke å holde oss :) Så gleder jeg meg så til å ordne barnerommet, så da vil jo venner og familie se det uansett ;) Men navnet kommer vi kanskje til å holde hemmelig...

Back
Topp