Skøyter?

M-2954102

Flørter med forumet
Kanskje eg litt rart spm men hva tenker dere om å gå på skøyter på dette tidspunktet i svangerskapet? Er ikke spesielt god på det men heller ikke elendig.

Sniker.
Jeg tenker at, hvis du er vant til det til vanlig og har lav fallrisiko, så er det greit nok. Men.. skøyting kan være kjedelig for bekkenløsning om du har påbegynte problemer med bekkenet, og om du faller, er isen gjerne hard.
Hvis jeg ikke selv hadde bekkentrøbbel, kunne jeg sikkert vurdert rolig skøyting, hvor man får en noenlunde kontroll over fall osv - rekker ta seg for, og sånt.

Jeg tenker du bør føle litt på det selv, hvor trygg du er på at du ikke blir å få "harde" fall.

Jeg personlig ville ikke ha utsatt meg for det, så kjedelig om man skulle ramle å i verstefall slå seg så hardt at morkake løsner, eller at du skader deg selv eller baby på andre måter.. :)

Jeg tok ikke sjansen i går da vi var på isen. Å falle KAN gjøre så morkaka løsner, så jeg prøver å unngå situasjoner der det er større sannsynlighet for å falle :) Men gleder meg til å ta frem skøytene igjen neste vinter :joyful:

Kanskje eg litt rart spm men hva tenker dere om å gå på skøyter på dette tidspunktet i svangerskapet? Er ikke spesielt god på det men heller ikke elendig.
Syns det er skummelt nok å berre gå utanfor huset med detta føret om dagane eg:facepalm::cool: definitivt ikkje ein risiko eg ville tatt til tross for at eg trur ikkje at eg har falt på skøyter i voksen alder:think005
Eg trur at fall e noko av det einaste eg faktisk er redd for og har enorm respekt for i svangerskapet, det blir så ekstremt kritisk så fort om morkaka løsne, så det forebygges så godt som overhodet mulig. Hilsen hu som enda ikkje har kjøpt brodder:dead: (står på lista, går ikkje masse ute nå, høyst høyst lite, men klinkis rett utanfor sååååe)

Back
Topp