Frøkna ønsker seg så gjerne skøyter til jul, men jeg sliter med å finne i de str...
Noen som har funnet noe sted?
Noen som har funnet noe sted?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må ta en titt der i morgen.Hadde det på xxl i fjor![]()
Da har de nok i år også vil jeg tro![]()
Vært innom noen, men ikke funnet. Så begynte å tenke på om det ikke fantes...Sportsbutikker, vi har hatt både hockeyskøyter og danseskøyter helt ned til str 27![]()
Yes! Takk! De har den inne her vi bor ;-) Da blir det dit i morgen formiddag :-D
Har kikket her hos oss, men fant ikke den str da. Får ta en ny tur og se om de har fått inn nye.Coop obs 199 kr . vi kjøpte der i går
https://coop.no/sortiment/obs-sorti...6465/pro-flyer-ice-fighter?variantCode=155744
Bare hyggelig. Justerbare rr genialeYes! Takk! De har den inne her vi bor ;-) Da blir det dit i morgen formiddag :-D
Og forhåpentligvis nok penger til hjelm og ;-)
Ja vi har noen etter storebror. Men de er str 30-33, så ser for meg at de er altfor store... Og hun kommer til å arve ski og skisko til langt oppover, så greit å få noe som er nytt og rosa/lilla også og ikke bare blått [emoji6]Bare hyggelig. Justerbare rr geniale
Ja glad jeg fikk tak i. Og til begge to for 278,- var et røverkjøp ;-)Så bra du fikk tak i
Skulle hatt nye vi også egebtlig men nå trenger vi ikke det likevel
Det var det helt klartJa glad jeg fikk tak i. Og til begge to for 278,- var et røverkjøp ;-)