Skånet for hormoner...trodde jeg

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Bare lurer...er det ikke slik at hormonnivået egentlig er høyest frem mot de tre første månedene? Jeg (og mannen min :oops:) følte jeg slapp så innmari billig unna mtp disse berømte hormoniene. Jeg har egentlig følt at jeg har vært meg selv hele tiden - inntil nå (uke 26)! Nå griner jeg for ingenting! Ikke i ti min, nei, gjerne en time...?! Hva er det for noe? Stakkars mann, han tør jo knapt snu seg i sengen i frykt for at jeg skal bryte sammen (ok, litt overdrevent, men tårene sitter løst, altså!). Noen hormonerfaringer?

Er nå 26+3 og merker sinnsyk økning i hormonene nå altså!!!! Er i tillegg til å ta lett til tårene ofte pottesur!!! Sååå kan jo være noe i det?? :p

Er nå 26+3 og merker sinnsyk økning i hormonene nå altså!!!! Er i tillegg til å ta lett til tårene ofte pottesur!!! Sååå kan jo være noe i det?? :p

Vil bare si enig jeg! Tårer for alt, sint for alt... Ikke lett å omgåes meg om dagen altså!

Eg trudde egentlig dem va værst mot slutten....
Eller ja sånn etter 3-4 mnd!
Sånn har eg harr det med de to andre i allefall...
Og kjenne hormonan e i stoooor oppblomstring her i allefall...

Hehe, merker også at jeg er sur for tida :P Og lettrørt - gjerne på samme tid! Og det er så forvirrende... Jeg er pottesur uten grunn, samtidig som jeg kjenner en enorm lykke - og tar derfor lett til tårene :P Med andre ord, ikke lett å omgås for tida tror jeg. Vanskelig og forvirrende for meg selv også, og da er det nok ikke så lett å være samboeren min heller(er jo oftest han det går utover!).. :P Jaja, snart ferdig med dette nå :)

Ja dette bare øker på i løpet av svangerskapet da det gjerne topper seg med barselstårer når babyen er født :p Det er nesten værst! Da gråt jeg uten å vite hva jeg gråt for!!

Husker jeg begynte å gråte under tacokvelden vår den første fredagen med baby :-) :p jeg begynte å grine for babyen gråt... Jeezez :-) :-) :-)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Hm...tror jammen jeg er feilinformert! Høres ut til å være kjent for mange. Trodde det var hormonene som fjorden en kvalm og at de fleste slutter å være kvalme etter tre måneder fordi hormonene avtar. Jaja, samma det, fint å vite at det er flere irrasjonelle rugemaskiner der ute...

Back
Topp