Skål....

An.

Betatt av forumet
Flere som har fått et bredt utvalg vinflasker i gave til jul?
Jeg klarer ikke å la vær å bli litt fornærma jeg.. kan ikke ligge mye tanke bak gavene iallefall. Har fått minst 6 vinflasker med alkohol, og et godt utvalg spekemat i tillegg.
Eller er jeg bare hormonell?

Håper dere har hatt ei fin jul ❤
 
Vi og fikk vin, men da sto mitt navn i parantes :hilarious: De vet jeg vil ha den vinen når den tid kommer, så er nok derfor mitt navn var med der :hilarious: Kanskje de tenker du vil ha det når tiden kommer at du kan drikke og spise det du vil? :joyful:
 
  • Liker
Reactions: An.
Vi tenker nok litt forskjellig. Jeg er med på vinlotteri på jobb og blir glad for vinflasker. De lagres og skal nytes utover våren/sommeren når det passer seg etter fødselen. Er så lei brus-smak og søte drikker at jeg gleder meg til et rolig glass vin på kvelden.
Så de mener nok ikke noe vondt med det. Men forstår at du kunne ha tenkt deg mer personlige gaver, på samme måte som jeg ønsket meg bare ting til babyen, siden vi nesten ikke har noe. Og fikk helt unødvendige pyntegjenstander og håndduker (har altfor mange håndduker) i stedet. Men du får gi vinflaskene videre i gave?
 
  • Liker
Reactions: An.
He he, jeg hadde blitt fornærmet for en så upersonlig gave.

Samtidig så drikker jeg ikke alkohol så jeg synes den vinflaska som dukker opp på jobb er idiotisk, da det virker som om at alle tar det for gitt at alle drikker. Jeg etterspør alltid en flaske pepsi max i stedet for den vinen, bare for å illustrere hvor idiotisk det er å gi folk vin.
 
Back
Topp