Skål av LP-plate????

Taranitas øyenstener

Forumet er livet
noen som kan forklare eller gi meg en link?[:D]

INGEN????

Vet bare min venninde lager slike annet vet jeg ikke hvordan eller link

Laga en sånn før i dag [:)]
Satte ovnen på 100 grader. La inn en aluminiumsskål, la plata oppå, venta til den bøyde seg ned (tok bare ett minutt ca)
Presset en litt større glasskål oppå sånn at det ble fin form på plata, så tok jeg den av ut lot "bølgene" på plata rette seg litt ut igjen. Så kjølnet den og nå er den så fin atte [:)]

ORIGINAL: Guttemamma2

Så sinnsykt enkelt, og så sinnsykt kule de blir..  går ann å male sånne og vel?!? eller vil malingen bare flasse av?

Er jo vinyl...så kan ikke bruke hobbylakk jaffal [8D]
Mannen mener at hvis det grunnbehandles og bruker rett typer maling etterpå så går det [:)]
Jeg tenkte å scrappe midten, thats it [:)]

Takk for tipset[:D][:D][:D]

Blir en tur på brukten i morgen. Gubben klikker vel om jeg tar fra LP samlinga hans.
Så blir det LP skål og en pose favorittgodis i farsdagsgave til pappa og svigerfar[:)]

ORIGINAL: Skattene mine

Laga en sånn før i dag [:)]
Satte ovnen på 100 grader. La inn en aluminiumsskål, la plata oppå, venta til den bøyde seg ned (tok bare ett minutt ca)
Presset en litt større glasskål oppå sånn at det ble fin form på plata, så tok jeg den av ut lot "bølgene" på plata rette seg litt ut igjen. Så kjølnet den og nå er den så fin atte [:)]

Ååå får vi se bilder?? [:D]

Jeg bare la den plata over et glass, og lot den bøye seg selv, tok den ut og lot den avkjøle seg hengende ver glasset før jeg snudde den rett vei... [8|]

Wow, dette var kult. Vil se bilder av skålene dere har laget.

Har laget noen sånne, og det er lurt å lakkere stickersen i midten om man vil bevare den fin (om dere ikke scrapper over da seff[:)])Noen som har tips til hvordan man tetter hullet forresten? På en kul måte? Tenkte evt lime på et plekter e.l., men dere har kanskje bedre ideer dere som er så kreative!

http://fittforcefive.wordpress.com/2008/11/02/vinylskal/

Var noen som linket til denne siden for en tid tilbake!
Kjempetøffe!!

Oi ble litt stort bilde [:-]
Jaja [:D] 
Jeg la en kakeserviett i bunn jeg! Siden det er en prøveskål, tenkte å scrappe dem jeg skal gi vekk [:)]

Back
Topp